Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie komt morgen in het radio programma bij van Inkel op Veronica?


Vempain

Aanbevolen berichten

Net kreeg ik via de radio op m'n werk een oproepje te horen voor mensen die vragen hadden mbt preppen omdat ze morgen in de ochtend radioshow bij van Inkel op radio veronica een prepper hebben die vragen gaat beantwoorden over het einde van de wereld.

Nu ben ik zelf zeer nieuwsgierig of toevallig een mede forumlid deze toch wel lastige taak op zich neemt en wie het is al is het natuurlijk ook leuk om morgen te gaan luisteren en aan de stem proberen te herkennen of het eventueel een vaak geziene gast van SC's is. :o

Ik heb er nu al enorm veel respect voor dat iemand dit wil en weet dat de kans heel groot was dat ik zelf zou weigeren, sterker nog een aantal weken terug heb ik een zelfde soort aanbod van radio 538 gekregen en afgewezen om in een radioprogramma bij hun te komen om over "preppen" te praten. Omdat die zender in mijn ogen er een grotere "freakshow" van maakt en hoop dat zulke dingen niet de eerste insteek van aankomend interview bij Veronica zijn.

Ik ben benieuwd en ga morgen zeker luisteren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het programma onderdeel is Ask Me Anything, de zeer beknopte uitleg:

 

voorbeelden van verschillende mensen die hieraan hebben meegedaan

http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything

 

Zo te zien aan de voorgangers lijkt het mij geen gekke Henkie show, hoewel de vragen natuurlijk van allerlei volk kan komen.

Als ik het goed heb begrepen, kunnen we de show na morgen terugluisteren via: https://itunes.apple.com/nl/podcast/radio-veronica-rinkeldekinkel/id971125960?mt=2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het iemand is die het preppen in een goed daglicht probeert te zetten. Het is van 8 tot 9 uur in de ochtend btw ;)

De knipoog is nu gelijk duidelijk :D En ben erg blij dat je hieraan mee wilt werken en zal het voor een hoop mensen een stuk meer geaccepteerd worden.

Zelfs al hadden ze je naam niet vernoemd was je stem zeker genoeg om je te herkennen :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het onder de vaste rubriek op woensdag Ask Me Anything gaat, dan volgt er binnenkort ook een filmpje op:

 

http://www.radioveronica.nl/blogs/rinkeldekinkel/ask-me-anything

Mooi. Ik heb het gemist.

 

In @Simurgh heb ik het volste vertrouwen. Maar vind het natuurlijk wel interessant om te zien.

Hoop dat de vragen intelligent genoeg waren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...