Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    .................
    Maar jij weet net als ik dat we met te veel zijn op die aardkloot.
    ................
    Op de manier zoals we nu leven wel, ja.
    Met een andere levensstijl zou onze goeie ouwe aardkloot er vele malen meer aankunnen.
    Zonder verdere flora en fauna te verliezen.

Ik moet zeggen dat ik af en toe aardig teleurgesteld ben in vele van mijn medemensen wereldwijd.
    Anderzijds is deze hoax wel weer een bewijs van het feit dat je mensen zonder wat basiskennis van alles wijs kunt maken.
    Een extra aanleiding om de uitspraak: "Mens, onderwijs Uzelf!", nog eens onder de aandacht te brengen.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Kijk dat mag jij voor je zelf uitmaken . Ik wens niemands zijn dood . Maar jij weet net als ik dat we met te veel zijn op die aardkloot. En dat het zo niet verder kan . Dat er toch ooit iets zal gebeuren anders zat je hier op dat forum niet .
    Maar wat bedoel je dan precies? Wie is het kaf en wie is het koren? Je schrijft: "Ik wens niemand zijn dood.". Dat is aardig van je, Geert. Maar wat wens je dan wel?
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk Berichten
    Preppen is juist voor mensen met een hoge IQ een lachertje.
    Ik ken verschillende mensen met een hogere opleiding en bijpassende baan dus geld is geen probleem. Maar als je iets verteld over preppen kijken ze je aan of je opgenomen moet worden. (door mannen met een witte jas en een busje)
    Vraag zou dan eerder zijn: Zijn dit mensen met en hoog IQ of hebben ze toevallig een goede baan, meer dan voldoende inkomen en een vriendenkring die dermate materialistisch en kortzichtig is dat zij zelf ook zo zijn geworden?

Ik heb ten alle tijden liever iemand van het forum naast mij staan (zelfs Keyzer Suze) dan iemand die alleen maar rondrijd in een dure Audi, dure kleertjes koopt en zo oppervlakkig is als de pest.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=573]Pathfinder[/MENTION] om niemand te beledigen hou ik dit voor mij zelf . Daarom is dit forum te gevoelig . [MENTION=5186]Bla Bla[/MENTION] nu vraag ik mij af van wanneer je beschouwd wordt een hoog IQ te hebben .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

tom666
    Guest
    Moest Jupiter tussen ons en de zon komen te staan we zouden hier wat meemaken vrees ik.
    De aantrekkingskracht van die planeet is dermate groot dat we gewoon verzwolgen zouden worden en uiteindelijk deel van Jupiter zouden zijn.
    Hij wordt niet voor niks de vuilbak van ons zonnestelsel genoemd. Zonder Jupiter hadden we al lang een aantal meteorieten of dergelijke op ons dak gekregen.

o enne BACK ON TOPIC ?????

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Misschien een goed begin om dit soort nieuws niet verder te verspreiden middels dit forum.
    Het heeft geen zin en iedereen die maar enigszins opgelet heeft op school weet od kan weten dat dit complete onzin is.
    Laatst gewijzigd door Petroman; 23-10-15 om 18:15.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Tis volges mij ook al het derde jaar op rij dat deze onzin verkondigd wordt door "NASA".

Zou het wel grappig vinden als t toch zou gebeuren:P

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2014
    zuidwest nederland .... maar liever ergens anders...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pathfinder Bekijk Berichten
    Maar wat bedoel je dan precies? Wie is het kaf en wie is het koren? Je schrijft: "Ik wens niemand zijn dood.". Dat is aardig van je, Geert. Maar wat wens je dan wel?
    Dat kaf van het koren scheiden in zo'n geval is niet wat Geert wenst maar wat Geert vermoed denk ik.
    Ik denk dat de uitdrukking "natuurlijke selectie" wat beleefder en minder beladen klinkt als "het kaf van het koren scheiden"

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    De enigste reden dat het waar zou kunnen zijn is dat Planet X echt zou bestaan.
    Anders is het onmogelijk, of zit er een lichtschakelaar op de zon

tom666
    Guest
    Even ter vergelijking ...

Naam:     star-planet-size_comparison01.jpg
Bekeken:  155
Groote:   42,5 KB

Naam:     201205planet_size_comparison  2015.jpg
Bekeken:  161
Groote:   187,0 KB

En dit zouden we dan zien...mooi zou het wel zijn

Naam:     jupiter.jpg
Bekeken:  157
Groote:   185,4 KB
    Laatst gewijzigd door tom666; 23-10-15 om 21:44.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Afbreken van prima windmolens....totale WAANZIN
    Door Keyser Suze in forum Binnenland
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 22-11-14, 07:34
  2. Totale storing RABOBANK
    Door Tom in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 29-05-14, 16:57
  3. Reacties: 8
    Laatste Bericht: 27-01-14, 23:15
  4. Reacties: 18