Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezocht: prepper die het leuk vindt om e.e.a. te vertellen voor TV-programma


InsideGamer

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Voor een programma dat wij maken, Inside Gamer, zijn wij op zoek naar een prepper die het leuk vindt om hier e.e.a. over te vertellen en te delen met de rest van Nederland (en België!). Al snel kwam ik terecht op jullie forum en ik zou het heel leuk vinden als iemand van jullie hieraan mee wilt werken. We hebben al een toffe locatie, - bij de bunkers in Zeeland - en hier willen we heel graag een leuk item draaien: waar houden preppers zich mee bezig, en waarom?

 

Als iemand het leuk lijkt om hieraan mee te werken dan hoor ik dit heel graag!

 

Vriendelijke groet,

Noortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Goedenavond,

 

Voor een programma dat wij maken, Inside Gamer, zijn wij op zoek naar een prepper die het leuk vindt om hier e.e.a. over te vertellen en te delen met de rest van Nederland (en België!). Al snel kwam ik terecht op jullie forum en ik zou het heel leuk vinden als iemand van jullie hieraan mee wilt werken. We hebben al een toffe locatie, - bij de bunkers in Zeeland - en hier willen we heel graag een leuk item draaien: waar houden preppers zich mee bezig, en waarom?

 

Als iemand het leuk lijkt om hieraan mee te werken dan hoor ik dit heel graag!

 

Vriendelijke groet,

Noortje

 

Probeer @Simurgh eens te contacten. Die is regelmatig op radio en tv aangaande preppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

 

Voor een programma dat wij maken, Inside Gamer, zijn wij op zoek naar een prepper die het leuk vindt om hier e.e.a. over te vertellen en te delen met de rest van Nederland (en België!). Al snel kwam ik terecht op jullie forum en ik zou het heel leuk vinden als iemand van jullie hieraan mee wilt werken. We hebben al een toffe locatie, - bij de bunkers in Zeeland - en hier willen we heel graag een leuk item draaien: waar houden preppers zich mee bezig, en waarom?

 

Als iemand het leuk lijkt om hieraan mee te werken dan hoor ik dit heel graag!

 

Vriendelijke groet,

Noortje

 

 

Alweer?

http://preppers.nl/forum/threads/12716-Oproep-Prepper-gezocht-voor-televisieprogamma-op-Veronica?highlight=InsideGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gamende preppers zullen dit geen schok vinden;)
Nee denk ik ook niet, is het eerste waar ik aan dacht toen ik de OP's post las. Nucleaire aftermath, mensen uit bunkers, hier en daar overlevenden en hier en daar een prepper voorraadje, niet te vergeten loads of guns. Dus laten we gelijk bij hedendaagse preppers kijken, of zij er ook zo over denken. Nou als dat het geval was, dan was ik alvast cola caps aan het op sparen, en elke avond target practice op schorpioenen, met een zelf in elkaar gelijmd nailgun . Maar snap wel dat het een vergelijkbare scenario is en de wereld er zo uit zou kunnen zien nadat de bommen gevallen waren. Tenslotte kan de eventuele radiatie ongeziene gevolgen hebben voor zowel mens als dier.

 

#EddyCorleone the division komt pas in maart uit, maar vermoed wel dat tegen die tijd we nog een bezoek krijgen voor poging nummer 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@InsideGamer Zou het programma wat hebben aan een oud dametje wat besjes en kruidjes verzamelt in het bos en heur eigen soepjes weckt en jam maakt?

Of hebben de programmamakers toch een bepaald stereotype in gedachten. Ik vrees het laatste...en juist dát beeld van preppers klopt niet. Het zou de programmamakers sieren als ze dat beeld bijstellen.

 

De collega's van de radio hadden onlangs een prepper in de studio. Daar werd een goed beeld neergezet. Kijk even.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8edrUlWwLSw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veras is niet betrokken bij dit item van Inside Gamer, hij staat hier los van. Waarom het item vorig seizoen niet is gedraaid weet ik niet! Voor maandag zijn we in ieder geval op zoek naar iemand die het leuk vindt om te vertellen over preppen, waar hij/zij zich mee bezig houdt en wat hem/haar drijft. Wat er precies besproken gaat worden zal uiteraard in overleg gaan, evenals hoe de prepper geportretteerd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

official release van DayZ of H1Z1 haha,

Maar even serieus, dit is wel een leuke mogelijkheid om in gesprek te gaan over prepping en tegelijkertijd die hele bullshit stigma van die doomsday-preppers uit Murica weg te nemen.

Sowieso ben ik benieuwd naar de aflevering, veel succes met jullie item! #Subscribed

 

Tof, thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veras is niet betrokken bij dit item van Inside Gamer, hij staat hier los van. Waarom het item vorig seizoen niet is gedraaid weet ik niet! Voor maandag zijn we in ieder geval op zoek naar iemand die het leuk vindt om te vertellen over preppen, waar hij/zij zich mee bezig houdt en wat hem/haar drijft. Wat er precies besproken gaat worden zal uiteraard in overleg gaan, evenals hoe de prepper geportretteerd wordt.

Heeft het ook wat te maken met games of? Het is in ieder geval niet zoals dying Light, fallout etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ij de bunkers in Zeeland - en hier willen we heel graag een leuk item draaien

 

- `Leuk` is erg persoonlijk

- Bunkers zijn de uitzondering

- Zelf tijd steken in een kwalitatief `item` vooor jouw publiek versus iemand anders iest laten vertellen wat misschien past...

- Zo te lezen gaat het dus niet over kennisoverdracht c.q. bewustwording want hoe slaperig moet je zijn om te missen wat er overal mis is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...