Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: Mijn BOV is thuis

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scratch Bekijk Berichten
    [MENTION=3946]Petroman[/MENTION], is het handiger ipv een balk het aantal leds in 4 spotjes te doen !?
    Ik kwam er eigenlijk op omdat de voordeur schijnwerper met leds bij mijn broer ineens voor de helft de geest heeft gegeven. Pas dan realiseer je je dat die units met meerdere leds niet 123 te vervangen zijn.
    Wil je veel licht op je auto dan zou ik gaan voor een xenon achtige lamp/schijnwerper.
    Er zijn after marker setjes voor de standaard koplampen maar die kan je ook elders inbouwen. Bij onze vorige passat heb ik ze bv in de mistlampen gezet.
    Soms moet je een beetje froebelen maar dan heb je ook wat.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Communicator Bekijk Berichten
    Super vette bak!
    Maar ik raadt je wel aan om hem een paar keer uit te laten in de natuur!
    In alle redelijkheid uiteraard. Off Road trail rijden.is niet iets wat je zomaar even doet

En het is kei gaaf om te doen
    Zeker vette bak. Wat betreft het terrein heb ik wel wat ervaring . Heb jaren met een Rodeo gereden en die heeft veel terrein gezien. Nu zal het even wachten. Onverhard zal eerder komen.
    Ik ga eerst het chassis extra behandelen en de week die komt wordt de nrplaat geleverd door de post.

Voor de rest allen bedankt voor de deze keer positieve pm's .

Wat betreft de LED bar.
    Led's gaan hebben een heel lange levensduur . Deze die ik kocht hebben 30.000u + dus dat kan tellen.
    Het is gewoon ook mooier vind ik persoonlijk dan het voorbijgestreefde blok met halogeen. (dit is natuurlijk 100% persoonlijk ).

Voor de rest heb ik vandaag hier en daar nog wat lijm verwijdert die was achtergebleven van de beschermfolie en die bij de garage aan het oog was ontsnapt.

Het chassis is proper gestoomd en kan nu drogen zodat morgen de beschermende coating kan gespoten worden.
    Voor de rest ben ik de juiste plaats voor de leds achteraan aan het uit dokteren zodat deze 100% naar mijn zin staan.
    Op deze manier zal de wagen uiteindelijk staan zoals ik het altijd voor ogen had.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Proficiat en vele veilige zorgeloze km gewenst.
    Wat betreft de ledbaar als je zou gaan voor chinese: Van zodra je die hebt, test 'em, pruts hem open,
    controleer alle soldeerpunten en zo en steek hem weer in elkaar en maar 'em waterdicht.
    Doe je dat niet, is het na een paar stevige stortbuien, dikke miserie.
    Voor occasioneel gebruik prima. Ga de Baja rijden en hangt je leven er van af, ga voor een gekend
    (Amerikaans) merk en dan ben je direct gerust... en een veelvoud aan € armer.

Welke beschermcoating ga je aanbrengen? (Zeer slim trouwens met ons zoutstrooiend systeem)

PS: Ik hoop dat je de BTW can recupereren...
    Laatst gewijzigd door wodan; 31-10-15 om 17:57.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Wow [MENTION=2937]tom666[/MENTION] wat een mooie rooie machine zeg!
    Ik wens je er heel veel leuke en veilige kilometers mee.. Gaaf hoor!
    Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Proficiat en vele veilige zorgeloze km gewenst.
    Wat betreft de ledbaar als je zou gaan voor chinese: Van zodra je die hebt, test 'em, pruts hem open,
    controleer alle soldeerpunten en zo en steek hem weer in elkaar en maar 'em waterdicht.
    Doe je dat niet, is het na een paar stevige stortbuien, dikke miserie.
    Voor occasioneel gebruik prima. Ga de Baja rijden en hangt je leven er van af, ga voor een gekend
    (Amerikaans) merk en dan ben je direct gerust... en een veelvoud aan € armer.

Welke beschermcoating ga je aanbrengen? (Zeer slim trouwens met ons zoutstrooiend systeem)

PS: Ik hoop dat je de BTW can recupereren...
    De coating die ik aanbreng is deze van 3M Zo heb ik 6 bussen. ( dus meer dan voldoende en eventueel nog op overschot ) Bodyseal
    http://solutions.3mnederland.nl/3MCo...bute=ImageFile

Ik heb die destijds ook gebruikt en is zeer goed en zoals je zegt..hier wordt meer zout gestrooid dan er in een zoutmijn past. Het risico wil ik niet lopen om daarvan roestschade aan het chassis te hebben.
    Wat betreft de LED bar...ik zie wel als die toekomt en pruts die gewoon open en bescherm alle contacten.
    Ik heb nog een hoop electronica materiaal liggen om contacten waterdicht te maken . Open contacten silicoon ik af of worden verpakt met zwarte '' kouwgom '' op rol.
    Ik verpakte vroeger veel electronica voor de chemische industrie bij graafmachines en deze producten hebben werkelijk dienst bewezen.
    Ik neem foto's zodra het kan.

BTW kan ik spijtig genoeg niet terug trekken.

[MENTION=2721]DRD28[/MENTION] De taksen in Nederland heb ik ook gezien..KROKET

e Jeep Wrangler X Edition is er in twee- en vierdeurs uitvoeringen en in vier kleurstellingen: Bright White, Black, Firecracker Red en BajaYellow. Hij is in Nederland beschikbaar vanaf maart 2015. Verder is er bij de Wrangler X Edition keuze uit twee krachtbronnen (2.8 turbodieselmotor met 200 pk en 3.6 V6 benzinemotor met 284 pk), die beide gekoppeld worden aan de vijftraps automatische transmissie. De prijslijst begint bij € 80.230,- voor de Wrangler en € 91.990,- voor de Wrangler Unlimited. Dank uw overheid, lezer, want in andere landen is dat ongeveer de helft.

Naam:     schreeuw.jpg
Bekeken:  215
Groote:   5,6 KB
    Laatst gewijzigd door tom666; 31-10-15 om 20:53.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Waar kocht je die bodyseal? En inderdaad, de 'bijtelling' in NL is om verdrietig te worden, de wegentaks maakt het nog erger...

Als je de onderkant van de wagen kan stomen (hogedruk met warm water) ipv gewone koude hogedrukreiniger als reiniging, doen.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    ............ De taksen in Nederland heb ik ook gezien..KROKET .........
    Daarom heb ik ook een Fiat, maar dan een grijze Panda.

Kijk je wel uit als ik voor je rijd, ben geen verkeersdrempel.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

DRD28
    Guest
    daarom iets bescheidener hier.. een jeep patriot 2.0 crd

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Knap karretje hoor, proficiat!
    Heb je er ook meteen zo'n persoonlijke plaat bij gekocht?
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

tom666
    Guest
    [MENTION=425]wodan[/MENTION] In Deurne bij een verfwinkel voor de industrie. Rond de 20€ per fles.
    [MENTION=4437]QuickFix[/MENTION] Het bedrag voor een persoonlijke nr plaat is door de regering laatst verhoogd van 1000 € naar 2000 € en dat is me toch te veel hoor. Dus een gewone nr plaat voldoet (mijn wagen rijdt er niet minder goed door). [MENTION=2721]DRD28[/MENTION] hey...ook een leuke bak he. [MENTION=1609]Raycoupe[/MENTION] Ik zal er op letten

Vergelijkbare onderwerpen

1. Veiligheid en thuis werken.
    Door tom666 in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 02-05-15, 08:52
  2. Thuis oefeningen houden
    Door Noach in forum Survival Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 29-12-13, 09:29
  3. Thuis survivallen
    Door Surviver 23 in forum Voorstelronde
    Reacties: 19