Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuw speeltje


Omron

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Prachtig mes ,maar ze kosten veel meer dan Mora´s en waarom hebben mensen er zoveel geld voor over?

 

Als je beiden in je handen hebt gehad dan weet je het wel. Met zo'n 5 hak je een boompje om, of wring je als het moet een autodeur open. Zijn echt onvergelijkbaar.

En nu trek ik het bos in, met mijn Mora. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gave aankoop, @Omron.:)

 

Wat zijn je ervaringen tot nogtoe met deze Essee?:) (Veld)test?

 

C

 

 

Ik heb hem nog niet zo lang. Dus dat is er nog niet van gekomen. Ik weet ook niet of ik er de dingen mee zou doen, die ik sommige mensen op internet (youtube) er mee zie doen. Hij is nu zo scherp dat ik er moeiteloos het haar van mijn arm of been mee af kan scheren. Dat wil ik graag een tijdje zo houden. Via al die filmpje weet ik wat ik er mee zou kunnen doen, mocht het nodig zijn. Ik heb nog niet de behoefte gevoeld dit ook daadwerkelijk te doen. Maar het is leuk om te weten dat het kan, zonder noemenswaardige schade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie vooral nieuwe esee messen op 2de hands sites met nog redelijk pittige prijzen...

 

Een beest van een mes.

 

Als ik een mooie 6 voor een mooie prijs zou tegenkomen, zal ik toch ff moeten nadenken :-)

 

 

 

Ja je hebt gelijk. Ze blijven duur. Ik zie het als een goede investering.

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...