Ga naar inhoud
GENEGEERD

Medisch Daypacks gekocht


P3ll3

Aanbevolen berichten

Gisteren voor mijn Sting een setje medische daypacks gekocht.

 

Zelf vindt ik ze wel handig omdat ik zaken graag georganiseerd opberg. Ipv in een zak te proppen.

 

Deze sidepacks zijn voorzien van een voorkantt volledig bedekt met elastische webbing. Mes, bestek, kompas, aansteker van alles kun je erin haken.

Verder zit er een doorzichtige map in voor papieren, deze heb ik er voorlopig bij 1tje uitgesneden, maar mogelijk volgt de andere ook.

De achterkant zitten 3 stroken klittenband op, en er zitten 3 pouches bij van glasmateriaal waar je ook weer van alles in kwijt kunt.

 

Ze zijn voorzien van een rood kruis, maar dat kun je omklappen en dan is het onzichtbaar.

Zijn wel wat zwaarder dan de originele sidepacks, maar ik vindt ze erg handig.

 

Op mijn Sting sluiten de ritsen van onder naar boven, maar op de Strike passen ze ook, maar vindt van die rugzak het draagcomfort niet dusdanig dat ik er veel in ga pakken.

 

De verkoper heeft 2 types (voor de Vulcan en de Strike vermoed ik) Die voor de Vulcan passen perfect op de Sting, enige verschil is de rotslengte maar maakt op zich niet uit, verschilt iets van 1 centimeter.

 

Even zoeken op marktplaats onder EHBO Tas, (Verzamelen/Militaria Algemeen) en je kunt ze vinden.

 

Weet niet of er interesse in is, maar ik dacht ik post het toch maar even.

 

P3ll3

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mooie aanwinst!

 

Komt die mora uit zweden? lijkt verdacht veel op die luxe uitvoering van @Toef.

 

De Mora 2000 outdoor :) Heerlijk mesje. Die van mij komt uit Zweden en gekocht daar idd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...