Ga naar inhoud
GENEGEERD

Froe of kloofijzer


Tom

Aanbevolen berichten

Een mooi maar duur gereedschap, alleen hier te koop.

http://shop.wolfswinkel.nl/bijlenshop/kloofbijlen/gransfors-bruks-487-kloofijzer-froe?src=googlemerchant&gclid=CIHY9crm9MgCFSP4wgodG9IMdg

 

Wat een vreemde bijl denk men al gauw, maar je kunt er wel mooie rechte stukken hout mee kloven.

 

 

Op youtube nog meer toepassingen te vinden.

 

Voor de smid is het eenvoudig zelf te maken, deze prepper beschrijft hoe hij het doet

http://www.thesurvivalistblog.net/froe-overlooked-prepper-tool/

 

Voor de houtkachel als men zelf hout klooft een mooie tool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...
Top! thanks:)

 

EDIT: verwachtte levertijd begin 2016....:mad:

 

Oh balen !! je kunt mazzel hebben op marktplaats voor een oud kloofijzer. Je zou aanbeider "boekensmid' op marktplaats eens kunnen mailen, die heeft veel van dit soort gereedschappen.

Succes!

@Loreen idd een mooi verkaardagskado; ik ben ook jarig in het voorjaar. Ik zet hem alvast op mijn lijst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verjaardagskado ;)

uhu:(

 

Oh balen !! je kunt mazzel hebben op marktplaats voor een oud kloofijzer. Je zou aanbeider "boekensmid' op marktplaats eens kunnen mailen, die heeft veel van dit soort gereedschappen.

Succes!

@Loreen idd een mooi verkaardagskado; ik ben ook jarig in het voorjaar. Ik zet hem alvast op mijn lijst!

 

Ga ik daar even kijken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...