Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gezocht] Tactical bag


3008Burg

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wil je een goede rugzak, of wil je er vooral Doomsdayprepperig uitzien?

 

Het leek mij een goede rugzak! Maar als je/jullie (@easy) zeggen dat je beter een andere normale rugzak kan pakken hoor ik dat graag! Ben bereid om te luisteren/ leren.

 

Wat ik dus begrijp is dat "tactical" te veel zou opvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leek mij een goede rugzak! Maar als je/jullie (@easy) zeggen dat je beter een andere normale rugzak kan pakken hoor ik dat graag! Ben bereid om te luisteren/ leren.

 

Wat ik dus begrijp is dat "tactical" te veel zou opvallen?

 

Doe gewoon lekker wat je zelf wilt en/of mooi vind.

Complete groepen studenten lopen hier in de stad met tactical bags, dus ik zie het probleem dan ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe gewoon lekker wat je zelf wilt en/of mooi vind.

Complete groepen studenten lopen hier in de stad met tactical bags, dus ik zie het probleem dan ook niet.

 

Helemaal mee eens, sinds ik een canvas tas heb van frost river is dat mijn favoriet en vind ik de normale rugzakken steeds minder eigenlijk dus @3008Burg kijk rustig eventjes rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik dus begrijp is dat "tactical" te veel zou opvallen?

 

Een hoop preppers hangen het grey man principe aan: zo min mogelijk opvallen en daardoor zo min mogelijk de aandacht op je vestigen. Hierbij betekent zo min mogelijk opvallen echter niet zo gecamoufleerd mogelijk, maar juist zo "normaal" mogelijk. Alsof je gewoon de eerste de beste rugzak die je tegen kwam hebt gepakt, en er bij jou dus niets bijzonders te halen valt. Anderen vinden het weer onzin.

 

Wat topics hier over:

http://preppers.nl/forum/threads/1222-The-grey-man-s-doctrine

http://preppers.nl/forum/threads/6312-quot-Grey-Man-quot-De-Mythe

Link naar reactie
Delen op andere sites

@3008Burg,

 

Als EDC heb ik een 5.11 Rush 12, aardig tactical. (Wel in één kleur, heb hem daarnaast ook in multicam maar die gaat alleen mee het bos in)

Zou hem nooit meer willen ruilen voor een gewone rugzak.

 

Greener

 

Ik heb hem even bekeken, mooie tas!

 

Ik denk dat ik mezelf verkeerd heb uitgedrukt met tactical. Ik bedoel inderdaad het soort tassen als deze Rush 12, echter dan ook gewoon in één kleur zoals zwart of sandstone in dit geval.

 

De multicam is zeker ook mooi alleen dat vind ik inderdaad ook opvallen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een paar euro koop je speciale spuitbussen in elke kleur in mat

die camo is zo terug zwart of olive of bruin of grijs of ...etc etc....

 

Ik ben wel benieuwd of dat er een beetje uitziet en de verf blijft zitten na een jaartje of zo.

Zelf durf ik het nog niet goed aan om m'n Saracen te ontdoen van z'n camo.

 

Heb je toevallig foto's van een tas oid die jezelf gespoten hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze is niet vanmezelf maar van een maatje (voor de duidelijkheid ),hebben hem saampjes overgesprayed ...en binnenkort gaan we mijn molle vest ook doen :p

waarom? een camo turtle shell is sneller en houdt de regen buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom ? omdat het kan .....omdat het leuk is om te doen en geen gedoe met regen covers en dat soort dingen.....

onder het genot van een pils samen wat moois maken .....:)

 

Dat is altijd goed natuurlijk :D lekker met de maten aankloten , beetje sparren over zaken en een potje bier erbij .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...