Ga naar inhoud
GENEGEERD

Overleven op een onbewoond eiland


martino

Aanbevolen berichten

Hallo preppers en survivalaars,

 

Ik zit met een vraag en misschien kan iemand mij helpen.

Op tv heb je programma's als expeditie robinson en the island allemaal heel leuk maar de kans dat je daar voor uitgekozen wordt is erg klein.

weet iemand van jullie een site/organisatie die reizen organiseert waar je dit kan doen?

Een aantal weken op een onbewoond eiland met in noodgevallen een team dat in kan grijpen?

 

Ik zoek al een hele tijd maar kan nergens een goede organisatie vinden die dit regelt.

 

Mvg Martino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo preppers en survivalaars,

 

Ik zit met een vraag en misschien kan iemand mij helpen.

Op tv heb je programma's als expeditie robinson en the island allemaal heel leuk maar de kans dat je daar voor uitgekozen wordt is erg klein.

weet iemand van jullie een site/organisatie die reizen organiseert waar je dit kan doen?

Een aantal weken op een onbewoond eiland met in noodgevallen een team dat in kan grijpen?

 

Ik zoek al een hele tijd maar kan nergens een goede organisatie vinden die dit regelt.

 

Mvg Martino

 

http://www.docastaway.com/

http://www.docastaway.com/pages/adventure-cottages-huts/list

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo preppers en survivalaars,

 

Ik zit met een vraag en misschien kan iemand mij helpen.

Op tv heb je programma's als expeditie robinson en the island allemaal heel leuk maar de kans dat je daar voor uitgekozen wordt is erg klein.

weet iemand van jullie een site/organisatie die reizen organiseert waar je dit kan doen?

Een aantal weken op een onbewoond eiland met in noodgevallen een team dat in kan grijpen?

 

Ik zoek al een hele tijd maar kan nergens een goede organisatie vinden die dit regelt.

 

Mvg Martino

 

https://www.google.nl/#q=vakantie+op+onbewoond+eiland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo preppers en survivalaars,

 

Ik zit met een vraag en misschien kan iemand mij helpen.

Op tv heb je programma's als expeditie robinson en the island allemaal heel leuk maar de kans dat je daar voor uitgekozen wordt is erg klein.

weet iemand van jullie een site/organisatie die reizen organiseert waar je dit kan doen?

Een aantal weken op een onbewoond eiland met in noodgevallen een team dat in kan grijpen?

 

Ik zoek al een hele tijd maar kan nergens een goede organisatie vinden die dit regelt.

 

Mvg Martino

 

de grootste misvatting is dat je denkt dat expeditie robinson om eiland survival gaat... het gaat om eilandraad survival...

 

ik kijk al jaren naar de Amerikaanse variant... veel interessanter... zowel qua survival als tactisch gameplay als allianties

 

12208834_10153409903788649_1203015733944150896_n.jpg?oh=e1d211fa38db3753ea45ad4bba522874&oe=56F9D64D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo preppers en survivalaars,

 

Ik zit met een vraag en misschien kan iemand mij helpen.

Op tv heb je programma's als expeditie robinson en the island allemaal heel leuk maar de kans dat je daar voor uitgekozen wordt is erg klein.

weet iemand van jullie een site/organisatie die reizen organiseert waar je dit kan doen?

Een aantal weken op een onbewoond eiland met in noodgevallen een team dat in kan grijpen?

 

Ik zoek al een hele tijd maar kan nergens een goede organisatie vinden die dit regelt.

 

Mvg Martino

 

Misschien is dit een heel stomme vraag, maar goed ik ken jou en je achtergrond/ervaring helemaal niet dus vandaar dat ik hem toch maar gewoon stel:

Heb je al andere vormen dan op een onbewoond eiland overleven verkend?

Dus bijvoorbeeld gewoon in Nederland gaan paalkamperen met minimale bepakking, in de Ardennen een weekje survivallen, in gebieden zoals bijvoorbeeld Zweden waar je mag wildkamperen een paar weken rondtrekken, dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@martino Ik heb ruim 3 weken op een onbewoond eiland geslapen onder een klamboe in de Nicobar Andaman eilanden. Dat was nog voor de tsunami en ik weet niet hoe het er nu is maar het was de ervaring van mijn leven. Vlieg naar Chennai en dan de boot naar Port Blair. Van daaruit naar een bewoond eiland en een visser zoeken die je naar een van de onbewoonde eilanden brengt. Kijk ook de Lonely Planet in. Had ik toen veel aan.

 

Toevoeging: ik kookte in een gevonden schelp, haalde water uit een boom en bakte broodjes op een steen. Lach me rot om Expeditie Robinson. Dat gaat meer om politieke spelletjes dan survival ??

Ik had wel een beetje rijst en meel bij me en wat andere houdbare dingetjes van een lokaal marktje in het vissersdorpje waar ik mijn visser gevonden had, maar niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...