Ga naar inhoud
GENEGEERD

IFAK Medical Pouch


Gast idefix

Aanbevolen berichten

wie van de forum leden heeft een IFAK "individual First Aid Kit"

 

en wat hebben jullie als inhoud erin zitten ?

 

ik heb deze voor mijn vrouw gekocht voor in haar edc.

 

attachment.php?attachmentid=21551&stc=1

voor de medisch onderlegde menschen onder ons ,

wat zijn de must haves in deze pouch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als het voor een EDC is heb ik eigenlijk in ieder geval altijd wel wat zakdoekjes, pleisters, pincet en verkoelende gel bij me.

Een keer mezelf aan een winkelwagentje opengehaald die stuk was bij een supermarkt en daar aan de kassa een pleister gevraagd en kreeg daar het antwoord daar beginnen we niet aan anders kunnen we wel bezig blijven met mensen die gratis pleisters willen hebben :eek: en moest ik maar uit de supermarkt een doosje pleisters kopen:mad: (wat ik weigerde en liet de boodschappen staan en ben weggelopen)

 

Ook bijvoorbeeld kun je maagneutralisatie tabletten, anti allergie tabletten, diareeremmers (met norit kun je ook eventueel wat water zuiveren) en pijnstillers bij je IFAK doen, deze ongemakken kunnen altijd zeer onverwachts opkomen en dan is het fijn dat je het direct kan gebruiken wanneer dat nodig is

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...