Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bushcraft in de herfst


Aanbevolen berichten

Tijdens de herfstvakantie had ik een paar dagen voor mezelf. Op naar het bos! Hut bouwen, vuur maken, long log fire, brood bakken, mand vlechten, eten zoeken, hazelnoten poffen. Heerlijk! Twee dagen geen mens gezien. Voor een verslag met meer pics zie: http://dezelfredzamebuitenmens.blogspot.nl/2015/11/bushcraft-in-de-herfst.html

 

bushcraft_herfst.jpg.cb2e9b77aaa988af0e94864ba762909c.jpg

  • Leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hier in huis volgen we je al een tijdje (in de positieve zin van het woord) via het internet en vind het altijd heerlijk om je verslagen te lezen :D

Helaas gaan de meeste volwassenen met kinderen veel minder vaak de bossen in terwijl er juist zoveel te leren valt over en in de natuur.

Door goede reclame voor de natuur willen mensen ook eerder naar de natuur gaan om te ontspannen en lijken er steeds meer bedrijven die survival of bushcraft weekenden organiseren voor beginners te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bos vond ik 30 jaar lang heerlijk, was er het grootste gedeelte van het jaar te vinden.

Nu ervaar ik het als Russisch roulette met die rot teken!

 

Van de winter ga ik weer meer de bossen in, dan is er minder kans op een beet.

 

Kijk er naar uit naar een flink pak sneeuw, en dan een paar dagen weer eens de bossen in.

 

 

Gave blog topic starter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...