Ga naar inhoud
GENEGEERD

Spaanse man zit 20 jaar lang in de bossen van Toscane


Butters

Aanbevolen berichten

Jullie hebben dit nieuws vast wel gelezen.

 

Ik moet zeggen dat dit mij ook wel fantastisch lijkt, ik vroeg me alleen af wat jullie absoluut zouden willen meenemen, stel jullie gaan/moeten morgen het bos in voor 20 jaar met slechts 1 backpack. Ook vraag ik me af of er meerdere mensen zijn die dit wel wat lijken.

 

Ik ben benieuwd

 

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4182200/2015/11/09/Doodgewaande-man-na-20-jaar-levend-gevonden.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Thanks Stuudje. Ik hoop het ook!

 

Deze man ging alleen en heeft op een dag gewoon besloten niet meer onder de mensen te willen zijn en is vertrokken.

@ Myron, idd een backpack vol, dus stel je gaat morgen of volgende week naar Toscane of ergens anders om daar alleen in het bos te gaan leven...wat zijn dan de dingen die je meeneemt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Stuudje. Ik hoop het ook!

 

Deze man ging alleen en heeft op een dag gewoon besloten niet meer onder de mensen te willen zijn en is vertrokken.

@ Myron, idd een backpack vol, dus stel je gaat morgen of volgende week naar Toscane of ergens anders om daar alleen in het bos te gaan leven...wat zijn dan de dingen die je meeneemt..

 

Eerst even Dave C eren dus gelijk de 5C's

 

Cutting tool (ik ben een bijlen man dus altijd een bijl) mes en silky zaag.

Cover waarschijnlijk mijn 3x3 tarp van DD

Container mijn mors pot met een skillet

Cordage wat paracord en een rol 36 bankline

Combustion een gewone firesteel (het liefste mijn grote)

 

Vanuit hier is het eigenlijk alleen extra gadgets meenemen

dus kaarsen en manieren om dingen te repareren zoals een naaiset en wat fixing wax wat ik zelf maak.

 

Daarna word je eigen kleding belangrijk plus het eten wat je meeneemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die mensen bestaan, zijn vaak niet de meest psychisch uitgebalanceerde mensen. Voor de maatschappij niet echt een verlies als die een bos induiken denk ik.

 

En andere, normale mensen zijn wel een verlies voor de maatschappij als die ook besluiten het bos in te wandelen?

Doet me denken aan een tekst van een Loesje poster: Ooit een normal mens ontmoet? En, beviel het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...