Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bol te koop bij onze Belgische vrienden


styx

Aanbevolen berichten

Ja DIT is pas leuk! Genoeg ruimte voor een bol en /of een sc ! Laten we het maar doen .

 

EIGENAARS (70) STOPPEN MET COWBOYDORP

 

El Paso te koop voor 250.000 euro

 

Altijd al gedroomd om eigenaar te zijn van een cowboydorp om naar hartelust cowboy en indiaantje te spelen ? Het kan zo maar eventjes in Wuustwezel, want de eigenaars van El Paso aan de Kalmthoutsesteenweg verkopen hun eigendom voor 250.000 euro.

 

Vorig jaar kreeg uitbaatster Wolfje nog goed nieuws. Na een jarenlange juridische strijd had het hof van beroep in september 2014 beslist dat El Paso mocht blijven. Geen afbraak dus en een grote opluchting voor de westernfans. Cowboydorp El Paso is een begrip in de Noorderkempen en, voor de kenners, zelfs ver daarbuiten. Het dorp is zo'n vijftig jaar geleden neergepoot in agrarisch waardevol gebied aan de Kalmthoutse Steenweg. Al decennia lang komen liefhebbers van het westerngebeuren er, vooral in de weekends, hun vrije tijd spenderen.

 

Lees verder en bron: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-wuustwezel/el-paso-te-koop-voor-250-000-euro-a2521179/

 

Ik word al blij van de gedachte. Houd je in Styx!

 

Waarom kopen die westernfans het zelf niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
[MOD} @styx het is niet de bedoeling dat een artikel integraal wordt gecopy/paste. Ik heb dus de eerste alinea laten staan en een bron vermelding toegevoegd, zou je hier voortaan zelf rekening mee willen houden? Voor forum regels en citeren zie: http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels [MOD]

 

HEB IK IETS GEMIST???

 

(Ik ben aangenaam verrast :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...