Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    Zeker niet, obama is een hagedis!!( of salamander een van de twee)

Hahahaha
    Reptilian noemen ze dat toch? Ohw ja, en hij is getrouwd met een Tranny (hahaha, geen idee of dat waar is, maar verbaas me nergens meer over )
    Tip: zorg voor genoeg lampolie

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2015
    Van Prooijen wil de groep complotdenkers niet meteen psychologiseren. ,,Verspreiding hangt wel samen met lager zelfvertrouwen en een lage status. Maar sommige theorieën worden door een groot deel van de bevolking aangehangen. Complotdenkers zijn geen gekken. Daarvoor zijn het er te veel.''
    Erg hoopvol...
    You're really in a laundry room
    The clue just came to you, oh

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Vrijwel alle complotten gaan er vanuit dat er een slim plan bestaat.
    Gezien de schaarste aan slimme mensen sluit uit dat er complotten bestaan.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Wilders werd in z'n muil uitgelachen met zijn waarschuwingen, zie nu de harde realiteit dat datgene wat Men tegen beter in wegwuifde, en nu steeds meer pvv agenda punten kaapt om zelf te kunnen roepen dat zei het linkse gedrocht het ei van Columbus uitgevonden hebben.
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    En de zogenaamde bevrijding 1945, aan dat onderonsje zit ook een luchtje aan. Die 70 jaar bevrijding is net als die 22 jaar wapenstilstand na 1918 , de eerste wereld oorlog en tweede wereld oorlog is één en dezelfde oorlog en is dus eigenlijk nooit uitgevochten. Nu zitten we zo goed als aan de rand van derde wereld oorlog. Dus in die 92 jaar lopen nog steeds rond met de nasleep van de eerste en tweede oorlog. Dat hele EU verband is een zoethoudertje geweest om opzettelijk de gemoederen te sussen. Winston Churchill had gezegd de derde wereld oorlog begint in het midden oosten, kijk nu eens waar we nu staan.
    Wie dit tegen beter weten in wegwuifd heeft dus duidelijk de trein gemist. Wetende dat lesmateriaal al decennia lang gemanipuleerd is om het links universele politiek correctheid op te leggen door indoctrinatie en psychische mishandeling.

Maar ik ben neutraal en laat me niet zomaar brainwashen.
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PDØMV Bekijk Berichten
    Wilders werd in z'n muil uitgelachen met zijn waarschuwingen, zie nu de harde realiteit dat datgene wat Men tegen beter in wegwuifde, en nu steeds meer pvv agenda punten kaapt om zelf te kunnen roepen dat zei het linkse gedrocht het ei van Columbus uitgevonden hebben.
    Ach, de SP was in 1983 er als eerst bij toen er ook nog daadwerkelijk wat verandert kon worden: Gastarbeid en Kapitaal. De SP werd voor alles en nog wat uitgemaakt, maar 30 jaar later is vrijwel iedereen dat vergeten. Dat Wilders nu wat onzinnige dingen roept over het sluiten van grenzen vind ik alleen maar aandoenlijk. Wilders heeft eigenlijk vrij weinig profetische afspraken gedaan. In die zin is hij geen complotdenker, maar zoveel vooruit op de troepen loopt hij nu ook weer niet. Wel vind ik het fijn dat Wilders sommige dingen benoemd die door veel andere partijen niet gezegd worden: http://www.volkskrant.nl/recensies/n...gens~a4163993/

Maar goed, met complotdenken heeft Wilders weinig van doen. Pas als ik de PVV over chemtrails hoor dan zou mij een andere mening zijn toegedaan ;-) !
    Laatst gewijzigd door GodelEscherBach; 06-12-15 om 18:09.
    The clue just came to you, oh

Vergelijkbare onderwerpen

1. Hoe klaar zijn we voor een kleine SHTF ?
    Door lewieke in forum Koffiecorner
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 19-09-14, 14:57
  2. Opinel maar geen RVS
    Door Jacob in forum Messen
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 21-06-13, 21:05
  3. Geen B-rijbewijs toch maar BOV gekocht
    Door Mecanical Dog in forum Voertuigen
    Reacties: 38
    Laatste Bericht: 18-06-13, 18:41
  4. Geen complot maar een waarchuwing