Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe denken wij preppers?


loper

Welke eigenschappen geef je aan Preppers.nl  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke eigenschappen geef je aan Preppers.nl

    • p.nl is het enige waar ik op kijk.
    • Ik kijk ook naar ander forums
    • Mijn mening hangt af van p.nl
    • Mijn menig hangt niet af van p .nl
    • Ik vindt dat p.nl te veel afwijkt van het concept
    • Ik vindt dat p.nl niet te veel afwijkt van het concept
    • Geen mening


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Heb al vele onderwerpen gelezen over hoe preppers denken. En dat zijn er heel veel en heel verschillend.

Hier een pol waarover wij verschillen en overeenkomen.

 

Het zal vermoedelijk te maken hebben met mijn 3e glas wijn van vanavond, maar ik snap totaal niet wat je punt is.

Je vraagt "hoe denken wij preppers?"

Dan een pol met de titel "welke eigenschappen geef je aan preppers.nl"

En dan kan ik kiezen of ik wel of niet op andere forums zit te kijken, en zit er binnen de keuze ook nog iets compleet anders, namelijk dat het wel of niet veel afwijkt van het concept.

 

Als je daadwerkelijk wil weten of de members op een ander forum zitten, zou het dan niet slimmer zijn om je vraag tot dit punt te beperken?

 

Ik begrijp de relatie tussen de vraag en de mogelijke opties ook niet goed.

 

 

Mijn tip:

Begin opnieuw en beperk je tot 1 punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

ik kijk onderandere hier, op preppers.zone , prepperforums.net, uk-preppers.co.uk en nog een aantal andere.

daarnaast struin ik de bushcraft fora af.

 

spreid mn kansen zegmaar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt dat p.nl te veel afwijkt van het concept

Ik vindt dat p.nl niet te veel afwijkt van het concept

 

Welk concept?

 

Er is weinig ruimte om te verwoorden wat je bedoeld in een pol

Met concept bedoel ik "het doel van het forum" voor wat het opgericht is! (of ben je dat vergeten na 3399 berichten?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
En de forumregels worden door de eigenaars van de site gemaakt, daar heb je je maar aan te houden. Ze worden helder uitgelegd en toegelicht.

 

ze worden helder uitgelegd helemaal mee eens maar diep ingaan op de islam mag niet terwijl dit een belangrijk hot item is voor preppers over de hele wereld.

mijn mening mag ik niet ventileren (vrijheid van meningsuiting gaat boven forumregels): niet alle moslims zijn terroristen maar wel alle terroristen zijn moslims.

we mogen ook niet strafbare content plaatsen, zoals demmink publiekelijk veroordeeld word mag volgens de wet niet (uiteraard stinkt het zaakje en zal er zeker het een en ander aan de hand zijn met die gozer)

 

kortom we kunnen niet alle relevante zaken bespreken, gaan over de grens of balanceren op het randje van de forumregels.

is voor de mods ook niet makkelijk en er word met 2 maten gemeten.

 

edit: het is niet als negatieve kritiek bedoeld maar als opbouwend advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze worden helder uitgelegd helemaal mee eens maar diep ingaan op de islam mag niet terwijl dit een belangrijk hot item is voor preppers over de hele wereld.

mijn mening mag ik niet ventileren (vrijheid van meningsuiting gaat boven forumregels): niet alle moslims zijn terroristen maar wel alle terroristen zijn moslims.

 

Dat ben ik niet met je eens: Anders Behring Breivik, de dader van de aanslagen in Noorwegen in 2011, waarbij in totaal 77 mensen om het leven kwamen, was geen moslim, maar een aanhanger van Wilders.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@loper,

 

Ik moet @martin wel gelijk geven in dit stuk. Dit is niet volledig verwoord. Ik begrijp dat je ruimte te kort komt in de poll maar daarom had ik je TS bericht wel iets voller geschreven verwacht. Op zijn minst met een legenda van elk standpunt.

 

Ook ik ben de correlatie ietwat zoek op pol keuzes.

 

Daarnaast over het 'concept'. Er is tegenwoordig meer ruimte voor dwaling op het forum dan vroeger want er is over (ik denk bijna) elk prep onderwerp wel iets benoemd/geschreven wat echt tot de 'core' van preppen kan worden beschouwd. Daarbij het vermelden waard dat dit ook nog eens verdomd goede posts zijn! Afijn het forumleven gaat door en zo dus ook alle grenzen waardoor het vaag is wat nu wel en wat niet bij de 'core' van preppen hoort.

 

Succes met je topic :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ik zie het anders . @loper is een nieuw komer die zich vragen stelt. Met het onderonsje van @Dreutel en @ghostwhiper zal hij een mooie kijk op het forum hebben . Inderdaad de poll is een beetje raar geformuleerd . In plaats van hem af te breken help hem jullie met al die computer capaciteiten. Met steeds iedereen af te breken gaat dit forum er niet op vooruit komen .

 

Geert

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je alles moet bespreekbaar maken, van religie tot politieke standpunten.

 

Het gaat al mis als we over links of rechts praten.:eek:

 

Ik overweeg wel om lid te worden van deze vrij nieuwe kerk.

https://www.kerkvanhetvliegendspaghettimonster.nl/category/kerk-en-bestuur/

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster

 

:p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...