Bekijk Poll Resultaten: Bug out in de winter. Red jij het?

Stemmers
52. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja ik weet het zeker. Ik heb ook geoefend

20 38,46%
  • Ja. Maar ik heb niet geoefend

9 17,31%
  • Nee ik zal het niet redden.

3 5,77%
  • Nee ik zal een bug out nier reden. Zelfs niet in de zomer

0 0%
  • Nee ik ga dan voor een Bug in!

22 42,31%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 51
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Hier ook bug-in, als het hier niet lukt dan nergens.
    Wel veel oefenen in Zweden natuurlijk voor als de klimaat-alarmisten het mis mochten hebben...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2015
    de rillingen lopen me nu al over mn rug [MENTION=1167]Roel[/MENTION]

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Mocht er zoveel sneeuw liggen ga ik uit mijn raam klimmen en er in springen.

Daarna lekker bij de kachel die de komende nog wel brand met heerlijke maaltijden een boven alles mijn gezin om mij heen. Het klinkt eigenlijk als vakantie als ik er over nadenk

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Tussen daar op de foto en bij de kachel lagen nog eh... nou ja... wat metertjes....
    Maar.. de single malt daarna...

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Ik vind het opvallend dat een SHTF-situatie met meters sneeuw door een aantal als plezierig gezien wordt. Ze gaan 'lekker' binnen zitten bij de open haard 'genieten' van alle rust die er ineens is. Ik zag zelfs de term vakantie voorbij komen.

Ik had altijd het idee dat als de situatie zodanig is dat je een bug-out overweegt een bug-in zeker geen pretje meer is. Ik zie hordes boze gewapende mensen voor me, klaar om de ramen van mijn huis in te slaan om mijn lekkere maaltijd en mijn droge haardhout te pikken. Misschien wel een (deels) ingestort huis of een bevriezende overstroming.

Ik wil absoluut niet beweren dat ik ergens klaar voor ben. Sterker nog, eigenlijk wil ik bedanken voor die luchtige posts want het heeft me meer aan het denken gezet over de mogelijke manieren waarop ze niet kloppen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik heb in ieder geval wat geoefend Kan altijd meer zijn want met sneeuw werkt alles toch net een beetje anders.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=4922]Aalawok[/MENTION], ik denk dat het wel mee zal vallen. In films slaat altijd iedereen op tilt en struinen gewapende horden mensen de straten door, op zoek naar wat ze maar willen hebben.
    In het echt zie je dat de meeste mensen na een rampscenario eerst even een tijdje als een kip naar het onweer zitten staren. Want de overheid zal toch wel iets doen/aanbevelen. Het zal even duren voor men snapt dat er wellicht geen overheid meer is...
    Die tijd moet je benutten om naar je BOL te gaan, meeste kans dat je niet veel in de weg wordt gelegd....

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Ik zag toch hier ergens een scenario voorbij komen dat voorspelde dat in NL ongeveer 8 uur na een EMP toch wel chaos op straat zou zijn en dat het alleen maar erger zou worden. Uiteraard is dat maar een van de opties, maar met uitvallende verkeerslichten, niet werkend ov, winkels die half open en buiten werking zijn vind ik het best plausibel...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Dat kan best, zaak is dus op tijd weg te zijn.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Dat is volgens mij sowieso het geval als je echt in een stedelijke omgeving woont of bijvoorbeeld in een gebied wat droog gehouden wordt door gemalen. Als het misgaat hoop ik er inderdaad op dat iedereen netjes binnen naar de radio gaat luisteren. Dan kan ik wegkomen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Tarp tijdens de winter
    Door homerun in forum Huisvesting
    Reacties: 46
    Laatste Bericht: 23-02-15, 19:12
  2. Stal winter klaar maken
    Door GuywithAplan in forum Dieren en vee
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 02-12-13, 23:52
  3. Ben je er NU klaar voor
    Door Riesie in forum Koffiecorner
    Reacties: 46