Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Pathfinder school/Rothco canteen bag, praktisch en stevig.


Toverlevingsdrang

Aanbevolen berichten

Dit voorjaar wat kleine spulletjes aangeschaft ( hebbedingen), en dat wil ik graag hier delen, wellicht heeft iemand er iets aan voor een soortgelijke set up, ik ben geloof ik beperkt in het aantal foto's dat ik per post kan plaatsen dus ik zal het wel opsplitsen in een aantal posten cq mini reviews al dan niet met een Youtube geplukte video's ter illustratie hiervan, ik zit nu lui met een bak thee in de huiskamer en heb nu pas besloten dit te delen dus verwacht geen wilde actie fotos van me.

 

Eerst maar eens de tas dus: op de website van Self Reliance Outfitters ( Dave Canterbury) heb ik de tas voor het eerst gezien en het model sprak me aan, ik moest even zoeken hier in de buurt en ASMR in Duitsland was de destijds de dichtstbijzijnde verkoper.

 

Zoals je hieronder kan zien is het geen grote tas ( Nalgene 1100 ml er naast ter vergelijking ), maar je kan er toch nog wel het 1 en ander in kwijt want er is genoeg ruimte over naast de fles voor bijvoorbeeld een Tatonka alcohol stove, een vouwzaag en een mes mits dit niet te lang is (Bushcraft Black past prima qua lengte)

 

attachment.php?attachmentid=21943&stc=1

 

Nalgene er tbv de illustratie v/d grootte v/d tas er ondersteboven ingezet ( zwarte dop wat een slecht beeld/contrast zou geven)

 

attachment.php?attachmentid=21944&stc=1

 

Tas heeft een rainguard die dichtgetrokken kan worden over de inhoud v/d tas en zoals je kan zien een voorvakje waar je bijvoorbeeld een flinke Victorinox een Sawyer mini en een Firesteel of flinke aansteker in kwijt kan ( veel meer als deze drie voorwerpen naast elkaar zou niet passen), wat wel heel goed past ( perfect zelfs) is een 8 ounce stainless platvink met alcohol voor de Tatonka stove.

 

attachment.php?attachmentid=21945&stc=1

 

Achterkant van de tas is ook erg stevig, molle compatible ( goede drukknopen btw) en achter de straps zit ook nog een diepe steekzak, wel vrij strak maar je kan er wel een platte bushcraft houtbrander in kwijt, ( Vargo Hex, Bushcraft Essentials, Esbit alcohol stove houder, alles wat een plat pakketje van een cm of 12 is bwvs).

 

attachment.php?attachmentid=21946&stc=1

 

De draagriem/schouderband is tot zover ook prima gebleken, de padding kan je er af halen, is met klittenband her en der over de lengte van de band te verschuiven of er helemaal af te halen, aan de bovenkant van de tas zit trouwens ook een handvat zodat je hem ook gewoon aan je vinger kan hangen i.p.v. om je schouders.

 

attachment.php?attachmentid=21947&stc=1

 

Tot zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...