Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] MFH Utility pouch ( handig)


Toverlevingsdrang

Aanbevolen berichten

De MFH Utility pouch ( ASMR), gezien in een videotje en leek me handig om wat klein grut in te stoppen dat ik graag bij me heb.

 

Voor zover ik heb kunnen ontdekken hebben Maxpedition, Condor, de originele versies in hun bezit maar dit ding is ook prima, heb eens stevig aan de naden getrokken en er is niks uit elkaar gevallen, kan natuurlijk mazzel zijn, maar als het een indicatie is voor de rest van hun producten is er geen redenen tot mekkeren wmb.

 

Met 8 ounce platvink ernaast zodat je idee krijgt vd grootte.

 

attachment.php?attachmentid=21948&stc=1

 

Bovenaanzicht van het voorvakje, verdeeld in 3 compartimentjes, het sluit met klittenband en een elastiek met cord lock en er zit een plastic buckle aan, veel ruimte voor klein spul dat je toch nog enigszins georganiseerd wil houden. Ik kon er een 4000 Mah platte powerbank in kwijt, kabeltjes, ijzergaren en naald, en wat dun zeiltouw opgerold op een tot spoeltje verknipte creditcard( 8 meter)

 

attachment.php?attachmentid=21949&stc=1

 

Bovenaanzicht van het hoofdcompartiment met wat spulletjes er in ( en er kon nog meer bij)

 

attachment.php?attachmentid=21950&stc=1

 

Loadout van inhoud hoofdcompartiment ( sluit met rits). Mini ehbo kitje, Sawyer mini, gasbrander, en extra gas, handreiniger, Steripen freedom, CRKT Sweet Kiss ( te gek mes), firesteel, generiek takties lampje, Vic Outrider.

 

attachment.php?attachmentid=21951&stc=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...