Ga naar inhoud
GENEGEERD

She be coming down the mountain,


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Yes, ik ben van mijn berg af, de weg is gemaakt.

Wij zijn nu 4 dagen in de stad, geluid,mensen,autos ,geweldig.

Wij ging uit eten bij een vrij chique hotel.De manager gaaf ons de bruid suite gratis omdat wij zoveel mensen heden geholpen.

Ik ben ook uitgenodig als speaker in new orleans over rampen en ondeling steunen. Ik ga 20 decembre,en ik ben gelijk uitgenodigt voor een shooting master class,in alabama,ze weten nog niet hoe slecht ik schiet.

I am fucking drunk,by the way , and really happy to be around people. I had my nails done,my hair color and cut, now you now the post apocalypse priority.

Get pretty, and fuck in a hotel bed....

De premier ga ons noodpaspoort geven voor jim en jules, en de usa geef hun een 30 dagen visa. De franse prefect zeg dat als wij de adoptie rond hebben de jongens in 10 dagen een franse paspoort zullen hebben. Yep wij blijken opnieuw ouders te zijn gewoorden, geen enkel info over de kids,ook niet uit haiti.

Iedereen werk mee.

Trouwens heb ik al gemeld dat ik dronken ben, en blij....

  • Leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wauw, wat een geweldig bericht!

Na zoveel onzekerheden, zo lang wachten, na alles waar je verslag van hebt gedaan hier, de levenstekens, Wauw.

 

Voor de onbekenden, mag ik u voorstellen, de enige echte @Mrsjones. Lees haar posts en topics om de praktijk te leren wat een SHTF kan zijn. Diepe buiging maak ik voor haar.

 

Get drunk, get pretty, get comfortable and relax. :) It's vacation! You deserve it. :p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

 

U bent een gelukkig mens, begrijp ik nu goed dat u pleegkinderen krijgt?

 

Het is een mooie combinatie een tropisch eiland en een lekkere cocktail, wel enigszins aangeschoten, maar wel ten alle tijde paraat en waakzaam!

 

Nu echt een Island Of Dreams het zij u gegund!

 

Wij zitten de hele avond te soebatten over een atoombom op onze knikker:eek:

 

Neem er ook eentje en droom van een mooi Island Of Dreams!!

 

 

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

honey, i say nothing about comfortable. I ain't that old.

Maar het is well geweldig om allelei mensen te zien. Wij blijken ook beroemde te zijn gewoorden.nou ja op deze kleine eiland dan . En de usa army heeft over mij geschrijven in een armyblog.

And i am going to be drunk for a week, thats my special pledge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The early bird catch the worm, early drinking in the carribean is like 6 am not 6 pm. But yep drinkink steadily and talking to you guys.

I almost forgot about the other humans ,stuck up on my hill.

Alcool,sex and then some dancing, major priority down here.

7 pm now ,time for food, tbone steak, more booze then some dancing.

But eh, i dont want to get in the way of you worrying about the refugee or other shit like that.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

 

U bent een gelukkig mens, begrijp ik nu goed dat u pleegkinderen krijgt?

 

Het is een mooie combinatie een tropisch eiland en een lekkere cocktail, wel enigszins aangeschoten, maar wel ten alle tijde paraat en waakzaam!

 

Nu echt een Island Of Dreams het zij u gegund!

 

Wij zitten de hele avond te soebatten over een atoombom op onze knikker:eek:

 

Neem er ook eentje en droom van een mooi Island Of Dreams!!

 

 

 

Tootom,please look up reagaton, we are in 2015. Shake the booty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg onder de indruk van jullie verhaal.

Zo af en toe verlies ik mijn geloof in mensen maar als ik jullie verhaal lees dan ben ik weer helemaal blij! er zijn wél genoeg goede mensen! bedankt....

Als hier ooit de pleuris uitbreekt hoop ik net zo te reageren als jullie. respect!

 

ps: als jullie de kids kwijt willen;) dan stuur je ze hier maar heen. ik heb een huis vol liefde voor ze:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg onder de indruk van jullie verhaal.

Zo af en toe verlies ik mijn geloof in mensen maar als ik jullie verhaal lees dan ben ik weer helemaal blij! er zijn wél genoeg goede mensen! bedankt....

Als hier ooit de pleuris uitbreekt hoop ik net zo te reageren als jullie. respect!

 

ps: als jullie de kids kwijt willen;) dan stuur je ze hier maar heen. ik heb een huis vol liefde voor ze:o

 

Je krijg eerder mijn preps dan de kids. Nu zijn ze bij ons en voorgoed. Het zijn echt leuke jongenstjes, ze lopen als kuiken achter ons aan, noemen mij en mjn dochters alledrie mama.nana is de naam van de oude dames. Die wilde niet mee na beneden.

En ze hebben nu ook schoenen, heel veel schoenen. Blijkbaar heb ik kenbaar gemaakt hoe lastig het was voor hun zonder schoenen. Nou ik heb meer dan 50 paren schoenen binnen. Het was voor hun op het post kantoor.6 gehouden, rest gegeven. Het zijn geen duizenpoot.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...