Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 33 van de 33
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Fijn dat het meeste weer goed is!
    En dat je weer van de berg af kan gaan.
    En zo te horen neem je het ervan. Ik geef je groot gelijk!!!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=364]Mrsjones[/MENTION]

Op jullie overwinning. En op jullie toekomst.

Gefeliciteerd ook met jullie gezinsuitbreiding.
    Wat een machtig mooi intens verhaal! Die twee zullen heel wat meegemaakt hebben.
    Maar ik ben ervan overtuigd dat ze nergens beter terecht hadden kunnen komen.

Ik wacht met spanning af op meer van je verhalen over de afgelopen periode.
    Na jullie welverdiende vakantie uiteraard.

Geniet ervan!!!

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    Ok, jongens, ik had gister z'on kater.bijna geen alcohol gedronk voor 3 manden en dan een avond coktail. Wij hebben van allerlei mensen drankjes gekregen.
    Ik heb wel gelijk een enorme bestelling aan nieuwe medicatie en noodverband er gedaan. Als ik na de usa ga over 2 week gaan weer een hele lading in een container. Vrienden blijken dozen met speelgoed,kinderkleding,boekjes ect te hebben gestuur. Er was een enorme hoeveelheid spullen voor ons bij het postkantoor.
    Van de B B B, zijn vooral de bandaid gebruik, hoeweel de beans ook flink aangevuld moeten worden. Heel veel van onze oogst is verloren gegaan, je kun geen plantage runnen zonder landbouwarbeiter. Als wij terug komen in january gaan wij alles weer opstaarten.deel van de grond afbranden,opnieuw inzaaien. De siderij opknapen en weer opstaarten.
    De autos hadden wat problem,na zo lang stil staan, ge jumpstraat met de tractor was echt lastig. Volgende week kom een monteur de boel bekijken.wij hebben nu maar een auto die het doe. Mijn oudste is 18 geworden boven op een berg,zonder feest, ze ga overal logeren de komende 2 week.

Mandag worden de lichamen die wij begraven hebben opgegraag en na een kerkhoof gebracht. De familie in de auto is bekend, ik heb met hun familie gesproken,gelogen dat ze niet hebben geleden,nou ze zijn gestikt in modder...dat is geen fijne dood.
    Voor de oudere dame die bij de jongens was,kom er een graf bij ons,er is een klein kerkhoof op onze terrein, segregated ook nog.er is daar niemand begraaf in 50 jaren,maar ik heb een euwig recht om te begraven op mijn terrein. Wij ga als wij in new orleans zijn dna test doen van de jongens,en ook van de vrouw. Wij hopen op die manier meer te leren over hun achtergrond.er heeft in locale kranten en ook op de radio vertel over jules en jim ,geen enkelen reacties. Er mis nog best veel mensen op het eiland,lang niet alle lichamen zijn gevonden.
    Het is tijd voor afronden en R&R.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 4
    Laatste Bericht: 04-08-14, 14:44
  2. People Have No Idea A Terrifying Global Meltdown Is Coming
    Door TyrionLannister in forum Macro algemeen
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 30-03-14, 12:24
  3. They are coming for you ... say no to taxes.
    Door lewieke in forum Macro algemeen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 28-07-13, 13:36
  4. Those Who See Will Survive the Coming Monetary System Collapse
    Door Rodin in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 24-07-12, 23:01
  5. MOUNTAIN HOUSE kopen
    Door Dutchprepper in forum Eten en drinken
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 06-06-12, 21:27

Labels voor dit Bericht