Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Vraag] De M90 slaapzak Rits


Gast

Aanbevolen berichten

Vandaag een toch wel in nieuwstaat te noemen m90 van Feuchter Ringelay ontvangen .

]Prachtige slaapzak met geen gebruikssporen . Achterste cijfers Nsn 8111.1.90 is hetzelfde als alle andere KL uitvoeringen

Maar nu komt het :confused: Er zat een CHIQ Rits in verwerkt . Rits is zwaarder en Dikker wanneer tussen vingers gemeten dan de YKK .

Het is geen opnieuw geplaatste rits . Dit kun je ook goed zien aan het stiksel .

Gewoon origineel . Nou let daar normaal gesproken geen mens op maar ik wel . Ik kijk altijd wat er in verwerkt zit .

Foto's heb ik zojuist even onder slecht licht gemaakt . Naar ik hoop goed genoeg :)

 

Ben benieuwd wat men er over kan vertellen .

Nou zul je misschien denken wat maakt die zich druk om een Rits ??

Van die er in verwerkte Rits ben je wel afhankelijk . Daar zit dus wel degelijk een aandachtspunt

 

m90-rits-1-.jpg.3804b85522d8ec7a9c01f6674f6ebf2b.jpgm90-rits-2-.jpg.a06812468c0c075c5aa362e92a983d04.jpgm90-rits-3-.jpg.5cfdd9436c310f7b05f2b65cbd961200.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Rits is zwaarder en Dikker wanneer tussen vingers gemeten dan de YKK

 

Ben benieuwd wat men er over kan vertellen

 

Kan je er helemaal niks over vertellen behalve dat je niet in je blote kont moet gaan slapen in dat ding, als je velletje tussen die rits komt word je volgende slaapzak een denimslaapzak met knoopsluiting.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas het is toch origineel .Heb inmiddels al een Firma in Scandinavie gevonden " NEVOTEX.COM "

http://nevotex.com/

 

Onderstaande foto is een gedeelte van hun Catalogus waar de CHIQ ritsen in vermeld staan .

Ik ga er derhalve vanuit dat deze M90 er een is uit de laatste series' . Ik weet dat er verschillende ritsen zijn gebruikt door de jaren heen .

Maar deze kende ik niet .

 

CHIQ-zipper.jpg.fa849001253b495d559e6de233d2d89d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81 heb je misschien een foto van een normale ritssluiting! Ik vind het vergelijk niet zo duidelijk :)

 

Wellicht dat iemand anders een Foto ( Scherpe ;) ) heeft van een rits van de dikke M90 ?? . Helaas is ons foto toestelletje niet meer alles waardoor scherpe foto's maken een probleem is .Ik heb op dit moment geen dikke M90 winter uitvoering bij de hand . Alleen de LMB lichtgewicht . Daarvan de foto .

m90-nieuwe-rits-2-.jpg.ab0311eed4fae6359ba2500385d46998.jpgm90-rits-1-.jpg.4f8b940352c645ee27e7d82ff2f65bea.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, maar zou het kunnen zijn dat alleen het runnertje vervangen is?

 

Ja had gekund :o Maar is niet zo . Deze stevigere CHIQ Rits sluit veel nauwer en is iets zwaarder van constructie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je er helemaal niks over vertellen behalve dat je niet in je blote kont moet gaan slapen in dat ding, als je velletje tussen die rits komt word je volgende slaapzak een denimslaapzak met knoopsluiting.

 

Dat is een welgeplaatste ;);) HINT ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...