Pagina 1 van de 35 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 345
    Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012

*** Preppers.nl FORUM STOPT // een nieuw begin ***

Beste Preppers,

Ik heb mij de laatste maanden zeer afzijdig gehouden van de Preppers community vanwege diverse incidenten die hebben plaatsgevonden zowel in mijn privť leven als in de community

De rode draad in mijn leven is dat ik dingen wil doen die goed voelen en met passie gedaan mogen worden. Dr. Prepper, Ecoprepper en ik zijn samen gestart met een prachtig avontuur om Nederland in beweging te krijgen en met de kracht van een community dit in werking te zetten. Voor ons is de tijd daar om te stoppen met het forum Preppers.nl en de mensen die dat willen eigen initiatieven te laten ontplooien om een vervolg te geven aan „zelfredzaamheid”.

In de afgelopen 4 jaar heb ik een mooie reis met jullie mogen meemaken, veel geleerd en ook gezien dat ieder mens uniek is. Het forum is een spiegel van de maatschappij en we kunnen constateren dat de wereld nog veel te leren heeft om alle problemen die er nu zijn constructief aan te pakken.

Wat ik heb geleerd vanuit de community is dat een netwerk cruciaal is in het dagelijkse leven en bij eventuele ontwrichtingen in de maatschappij. Als we met respect en empathie omgaan met elkaar is dat in mijn ogen de grootste winst voor de mensheid.

Er staat nog een mooi bedrag open van 739€ die jullie bij elkaar gebracht hebben voor de community pot en deze zou ik graag willen overdragen aan de beheerders van deze pot zodat zij kunnen beslissen wat er mee gedaan kan worden.

Ik wil iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan deze community en mij op persoonlijk vlak geholpen heeft.

Till we meet again.

Mr. Gold out
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    We hebben net de 4 jaar niet gehaald. Ik steek de hand in eigen boezem dat het forum te groot is geworden voor ons. Het is altijd onze drive geweest om zoveel mogelijk mensen aan het preppen te krijgen, maar nu breekt ons dit op. Toen we aan dit avontuur begonnen spraken we af dat ik de techniek moest regelen en Mr.G ‘deed’ de community. Voor onszelf was dit een hele goeie yin-yang constructie. De laatste maanden is het meer en meer tijd gaan kosten, omdat de maatschappij onrustiger aan het worden is en dat merken we ook duidelijk op het forum. Voor ons is de rek er nu uit. Het kost ons teveel tijd en energie en het lukt niet meer om dat te combineren met ander werk. It’s over.

Eigenlijk is het best raar geweest vanuit preppersperspectief om jezelf zo te organiseren want het preppen is juist iets wat je voornamelijk in de luwte doet, weggedoken onder het maaiveld. Misschien ontstaan uit dit forum wel 10 kleinere nieuwe fora/communities/whatsappgroepen e.d., als dat niet al gebeurd is. Er bestaat voor preppers geen one-size-fits-all, dat is wel duidelijk geworden.

Praktisch:

Er is geen leuke/makkelijke manier om deze moeilijke knoop door te hakken. Er breekt nu een nieuwe tijd aan. Het forum is nu gesloten voor nieuwe posts en topics, behalve in Oplossingen voor een betere wereld. We bieden in dat subforum de ruimte om nieuwe alternatieven en initiatieven te posten en en te polsen, als vertrekpunt voor een nieuw begin. Dit houden we een week open. De PM’s houden we tot de kerst open. De chat sluiten we ook binnenkort. Dan heeft iedereen ruimschoots de kans gehad om elkaar nog te contacten. Z.s.m. sturen we ook een nieuwsbrief eruit naar iedereen die zich hiervoor heeft ingeschreven.
    Het forum blijft in statische vorm bestaan als informatiebron en naslagwerk voor alle kennis die bij elkaar gebracht is. We zullen een duidelijke link opnemen naar nieuwe/andere fora (vanuit de suggesties) om bezoekers naar door te verwijzen.

Dit topic blijft 48 uur open. Ik wil alle moderators van nu en voorheen bedanken - [MENTION=1303]AWOL[/MENTION] [MENTION=3083]Changing the mindset[/MENTION] [MENTION=9]Chinook[/MENTION] [MENTION=12]Cyberbeer[/MENTION] [MENTION=60]Floshtf[/MENTION] [MENTION=69]Greener[/MENTION] [MENTION=2547]Highway[/MENTION] [MENTION=497]Kungfufox[/MENTION] [MENTION=754]leidseprepper[/MENTION] [MENTION=2429]lewieke[/MENTION] [MENTION=656]netuyas[/MENTION] [MENTION=1609]Raycoupe[/MENTION] [MENTION=1810]Vempain[/MENTION] [MENTION=174]Vlinder[/MENTION] - en iedereen die heeft bijgedragen aan de mooie tijd in deze community en sterkte met alles wat gaat komen.

Happy prepping!

** UPDATE ** Zie vervolgpost met reactie op veel gestelde vragen.
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

DRD28
    Guest
    Jammer! Bedankt voor alles. Succes met de toekomst!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Jullie hebben ongelofelijk veel bereikt! Misschien nog wel een leuk idee een oudejaarsborrel met het hele forum op een toffe locatie te houden? Verder is er al een mega encyclopedie te vinden op deze site.

Dank voor alles! En ben benieuwd wat er gaat ontwikkelen

Groet!

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Jammer! Ben nog wel niet zo heel lang lid hier, maar het is een verdomd leuke community Succes met jullie vervolgplannen
    Let a man never stir on his road a step without his weapons of war; for unsure is the knowing when need shall arise of a spear on the way without

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Lieve Mr. Gold, bedankt! En ik hoop je gauw weer een keer te zien! <3 <3

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Mijn maag draait eventjes om... geen woorden hiervoor! En dat is voor Range zijn doen, extreem bijzonder!
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Natuurlijk enorm bedankt aan alle mods en iedereen die wat betekent heeft voor het forum en zeker ook @Mr. Gold en @Dr.prepper. Toch vind ik het enorm k*t. kon er enorm van genieten om dingen hier te plaatsen over bijvoorbeeld mijn eigen bosperceel en via PBīs en via de topics zelf enorm veel leuke ideeŽn binnen te krijgen. Als het niet meer te doen is dan is het niet meer te doen.

Erg jammer.

Vind mij ook op preppers-shelter.nl

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Ook ik moet even slikken . Net na mijn derde jaar hier aanwezig lees ik dat . Het gaat jullie goed. De gene die mij willen weten te vinden wel ik hoor het wel .

Geert
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Bedankt voor alle moeite /energie die jullie erin gestoken hebben!

Vergelijkbare onderwerpen

1. Nieuw op het forum: Nameless
    Door Nameless in forum Voorstelronde
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 07-09-14, 15:55
  2. Nieuw op het forum
    Door Yoyo in forum Voorstelronde
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 16-03-13, 20:29
  3. nieuw op dit forum
    Door Pathfinder in forum Voorstelronde
    Reacties: 11