Pagina 23 van de 35 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 345
    Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Niemand wat te melden over de economie? Acupunctuur? Religie? Shotguns? Niemand nog een late karma?

Kom op [MENTION=173]Simurgh[/MENTION] gooi er een water filter en een cool zakmes tegenaan. Weet je wat, strooi voor 693 euro van de goede doelen pot aan karma in de rondte!

Hoera druk op plus als je dit een goed idee vindt
    ALLERLAATSTE KARMA ALLERLAATSTE KARMA

Voor 693 AAN KARMA HOERA!
    Of een doos sorry gebak 😭😭😢

Eerste gedachte was grapje?
    2e gedachte was heb ik een SHTF gemist?

Ik ben er echt van naar de klote!

Ik ga zo maar eens een duik nemen in de sloot met wat cement.
    M'n wereld is zojuist ingestort!!!
    Allen bedankt voor het mooie leven, want dat had ik naast het forum niet meer.
    Jammer dat de stekker wordt getrokken!!!!
    Allen bedankt voor de mooie tijd!!

Hou me aub. op de hoogte waar het "forum" naar toe gaat.

Voordeur_84@hotmail.com
    Live for something, Die for nothing
    Expect the Unexpected

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    it aint over till the fat lady sings

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Link dump! Mods!
    Ik heb net de macht gegrepen en je hebt als eerste een BAN!
    Laatst gewijzigd door loper; 09-12-15 om 01:35.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Ik heb meer dan 2 jaar lang lees plezier gehad en zat elke dag wel even de nieuwe topics door te lezen, jammer dat dit voor bij is maar ik wil jullie allemaal bedanken, ik heb veel van jullie geleerd!

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Kan dr gewoon niet eens van slapen

Verstuurd (waarschijnlijk) vanuit een lekker warm bedje
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emmy Bekijk Berichten
    Doet een beetje denken aan 31 augustus 1974. Oké, de meesten van ons waren toen misschien nog niet geboren. Maar toen ging Veronica uit de lucht. Ook iets wat je van tevoren niet voor mogelijk had gehouden, omdat het een onderdeel was van die tijd. Maar: naar de muziek van toen luisteren we nog steeds, binnenkort weer met de Top 2000. En zo bewaren we ook de geweldige tips van hier. Ik heb ze in multomappen zitten, in plastic hoesjes. Om zuinig te bewaren. Nogmaals bedankt voor alle werk.
    ,,Met het afscheid nemen van Preppers.nl sterft ook een beetje de preppers community in Nederland … Dat spijt mij … voor alle preppers! …" tuut tuut tuut tuuuuuuuuuuuuuuut................................. .....................................

Survivor
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Ook hier verbazing en verwondering, ik had dit niet verwacht, juist nu er de laatste tijd wat strakker werd opgetreden en er weer een aantal nieuwe mods waren aangetreden.

Zelf was ik misschien niet altijd even actief en niet een fanatieke poster,
    Wel wil ook ik benadrukken dat ik hier veel geleerd heb , inzichten heb opgedaan, anders naar dingen ben gaan kijken, informatie haalde, me soms ergerde aan de toon die er in discussies voorbij kwam, (helaas nog maar 1 keer) een SC heb bezocht, maar vooral blij ben dat ik dit forum heb mogen ontdekken met de al de gebruikers die er op zitten.

Ook hier dus Dank voor [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] [MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION] en [MENTION=4]Ecoprepper[/MENTION] voor het oprichten van dit forum. Dank aan alle moderators van de afgelopen jaren dat zij hier de (af en toe tumultueuze) discussies in goede banen hebben getracht te leiden ;-)

Ook ik hoop dat er een mooie manier gevonden wordt waardoor dit forum toch op de een of andere manier kan blijven bestaan. Misschien inderdaad via een (vereniging of) stichting ten behoeve van het beheer van preppers.nl. Hier zitten natuurlijk wel een aantal juridische haken en ogen aan die niet goed zijn voor de opsec, maar wie weet.

En anders ontstaan er vast wel nieuwe initiatieven om in contact te blijven en te discussieren. .

Ik hoop dat de toegankelijkheid van alle kennis die we met zijn allen de afgelopen jaren hebben gedeeld bewaard blijft. Misschien kan een deel hiervan (met bronvermelding Preppers.nl) uiteindelijk wel weer in een gekuiste versie op een andere plek gebruikt worden. (gekuist is hierin alle discussie waarom jantje het ene fijner vindt en truusje het ander,) Maar ja, dat vraagt heel veel tijd en energie om overal met een stofkam doorheen te gaan om meningen er uit te filteren . Hopelijk kunnen we dus met zijn allen nog heel lang gebruik maken van dit gemeenschappelijke geheugen. .

Misschien is het dan ook een idee om er met zijn allen voor te kiezen om het bedrag dat nu in de communitypot zit in te zetten voor het digitale behoud van alle data, dus terugschalen naar een lichtere server, opslag etc. met als primaire doel het behouden van de info. Dan kunnen we misschien nog wel een heel eind komen en heeft iedereen de tijd om de onderwerpen die hij/zij wil uitpluizen nog na te lezen en info op te slaan. :-)

Daarnaast ben ik uiteraard ook voorstander van een afscheidsborrel op een van de locaties waar een SC is geweest (Midden van NL bijvoorbeeld?)

GreetZ,
    Pjotr78

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik heb de voorraad lucifers en eikels en brandhoutjes in een weckpan als alternatief kampvuurtje in de hens gestoken...i'm prepared want ik heb een co-dingus- meter en een blusser. Ik zet de vuurfles aan de mond, en lal na halve fles dit lied vlekkeloos mee. Hoppa!

So Long, and Thanks for All the Fish

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ik heb de voorraad lucifers en eikels en brandhoutjes in een weckpan als alternatief kampvuurtje in de hens gestoken...i'm prepared want ik heb een co-dingus- meter en een blusser. Ik zet de vuurfles aan de mond, en lal na halve fles dit lied vlekkeloos mee. Hoppa!

En dat midden in je huis XD. [MENTION=805]Stuudje[/MENTION]

Ik ga je berichten missen joh!. Die van heel veel anderen ook. Ooit zij ik eens: Het forum is maar het forum. Nou, dat voel ik nu dus. Karma is eine grote biatch.

Groet

C
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wél kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Nu niet allemaal gelijk je boot verkopen omdat de watervloed is uitgebleven.😂

Het doek is opzei geschoven, het toneel zichtbaar. Wat zijn we allemaal geworden afgelopen tijd?

Ben zelf een stuk meer verzekerd, en niet alleen in fysieke preps.

Binnenkort maar eens meeten...

C
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wél kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

Vergelijkbare onderwerpen

1. Nieuw op het forum: Nameless
    Door Nameless in forum Voorstelronde
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 07-09-14, 16:55
  2. Nieuw op het forum
    Door Yoyo in forum Voorstelronde
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 16-03-13, 21:29
  3. nieuw op dit forum
    Door Pathfinder in forum Voorstelronde
    Reacties: 11