Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Handig als er aanbiedingen ergens zijn om dat ergens te kunnen vermelden...

 

Ik heb bij lidl een inklapbare tuinzaag gekocht... €4,-

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_32996.htm

 

Kwaliteit lijkt wel aardig, natuurlijk niet super maar voor €4,- zeker de moeite waard!

 

Post jullie gevonden aanbiedingen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kijk er waarschijnlijk heel scheel naast maar ik zie het er niet bijstaan... (of het is niet bij mijn lidl xD)

 

ik zie de andere dingen van sportief wel..

 

Ik zocht m ook al :p

Sterker nog eind Augustus lagen ze in .fr bij lidl's, onze lidl had echter niets binnen gekregen en ik hoopte al dat de actie naar NL zou overwaaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Lidl: een set thermo underwear voor nog geen 18,00 EU.

een shirt voor onder truien en zomers zo aan. 5 EU.

 

Aldi: aanbieding LED hoofdlamp was er niet meer, die was 1,99 ! Afdoende maar geen superkwaliteit, voor nood wel even makkelijk.

en dompelfilterpomp was ook niet vooraadig stond wel in folder.

 

Morgen ga ik nog terug even kijken.

 

Electrische fiets: ja geen echte preppersfiets hoor maar in mijn geval ok voor trainen om uit mijn scootmobiel te komen anders ben ik fc up :confused: als SHTF.

 

Halfords voor 599,00 EU rijklaar kortingsbon online 5 EU eraf.:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Lidl een fietsreparatie set. Fijn voor je BOV, als je weet hoe je er mee om moet gaan :)

 

Dank je voor de tip. Ik kan idd nog geen band plakken. Wij brengen alle fietsen trouw naar het fietsenmakertje op de hoek van onze vorige buurt. Eerst maar eens wat you tube filmpjes "bandplakken voor dummies" bestuderen.

De volgende band plak ik zelf. Jeej!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thermoshirt bij de action, 2,99

Thermobroek 2,79

 

Geen idee of het wat is, nog nooit zoiets gehad... (miss iemand anders info/ kijk erop?)

http://www.action.nl/products/view/id/4856/-p/favoritelistid/11

 

Ik heb een tijd lang in -30 mogen vertoeven.

 

Indien je echt in koudere klimaten komt zou ik niet iets van de Lidl aan mijn lijf willen hebben. Ga dan voor craft, het kost iets meer maar dan heb je ook kwalitatief goed spul dat je warm houdt. Overigens zul je nog steeds een T-shirt, trui, broek, extra dikke broek en trui nodig hebben gezien je het Nederlandse klimaat gewend bent.

 

Hou er ook rekening bij met het kopen van een sjaal dat door de condens van je adem de sjaal uithardt en binnen 5 minuten zo stijf is als het maar kan. Ik adviseer daarom zo'n sjaal te halen welke je om hebt als een 'ketting' (weet even niet de exacte naam). Een gewone sjaal heeft openingen als je hem om hebt welke niet afdekken.

 

Klik nu net op de link overigens. Die kleding zit veel te los om het lichaam om effectief te kunnen zijn. Nja, je hebt een leuke poetsdoek gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autoverbandtas waterafstotend

gezien isolatie deken v 4,89 euro bij Halfords maar deze aanbieding heeft die er AL in dan alles samen voor 5,99 euro.

bij Lidl dan http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_33696.htm

[ATTACH=CONFIG]1054[/ATTACH]

37 delig

 

Ahhh deze is interessant, ik had em nog niet gezien...

 

Hoef ik tenminste ook geen warmtedeken van 3 euro te kopen, zit er al bij :)

Nu nog ff langs een lidl zien te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EHBO set van de Lidl en Aldi hebben vaak een (zeer) goede prijs verhouding.

 

let wel op, tot niet zo lang is snelverband in Nederland geleerd met een pakketje dat uitvouwd. De Lidl en Aldi zij de rol modellen (wat nu ook bij EHBO wordt geleerd). Dus let op als je ze voor de eerste keer gebruikt.

 

Alluminiumdekens zijn trouwens ook houdbare producten. Ze gaan op een gegeven moment aan elkaar plakken waardoor ze gelijk scheuren wanneer je ze uitvouwd of je krijg je helemaal niet meer open. Nieuw zijn ze ook niet scheurbestendig en luidruchtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...