Pagina 3 van de 128 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1278

Onderwerp: Gear aanbiedingen

sarapouly
    Guest
    Harmisol

voor waterafstotend maken v
    textiel tenten jassen kleding tassen
    http://www.drogist.nl/shop/huishoude...7278250137.htm Bijlage 1042 3,15 euro
    spray of vloeibaar
    Laatst gewijzigd door sarapouly; 05-10-12 om 01:30.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik kwam vandaag een led campinglamp tegen die met de hand opwindbaar is. Hij heeft 4 leds, is ongeveer 20cm hoog en geeft behoorlijk veel licht. Hij kost nog net geen 4 euro bij de blokker. Tevens is er 25% korting op led lampen bij de kruitvat.

sarapouly
    Guest
    Autoverbandtas waterafstotend
    gezien isolatie deken v 4,89 euro bij Halfords maar deze aanbieding heeft die er AL in dan alles samen voor 5,99 euro.
    bij Lidl dan http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl...ndex_33696.htm
    Bijlage 1054
    37 delig
    Laatst gewijzigd door sarapouly; 05-10-12 om 23:30.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sarapouly Bekijk Berichten
    Autoverbandtas waterafstotend
    gezien isolatie deken v 4,89 euro bij Halfords maar deze aanbieding heeft die er AL in dan alles samen voor 5,99 euro.
    bij Lidl dan http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl...ndex_33696.htm
    Bijlage 1054
    37 delig
    Ahhh deze is interessant, ik had em nog niet gezien...

Hoef ik tenminste ook geen warmtedeken van 3 euro te kopen, zit er al bij
    Nu nog ff langs een lidl zien te gaan...

PC2K
    Guest
    De EHBO set van de Lidl en Aldi hebben vaak een (zeer) goede prijs verhouding.

let wel op, tot niet zo lang is snelverband in Nederland geleerd met een pakketje dat uitvouwd. De Lidl en Aldi zij de rol modellen (wat nu ook bij EHBO wordt geleerd). Dus let op als je ze voor de eerste keer gebruikt.

Alluminiumdekens zijn trouwens ook houdbare producten. Ze gaan op een gegeven moment aan elkaar plakken waardoor ze gelijk scheuren wanneer je ze uitvouwd of je krijg je helemaal niet meer open. Nieuw zijn ze ook niet scheurbestendig en luidruchtig.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Ik ga er ook van uit dat ze 1x te gebruiken zijn en alles daarna is meegenomen....

Ik las ook ergens dat die dingen bij de action te koop zijn maar ik heb ze nog nooit gezien? iemand meer info hierover?

PC2K
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sormano Bekijk Berichten
    Ik ga er ook van uit dat ze 1x te gebruiken zijn en alles daarna is meegenomen....

Ik las ook ergens dat die dingen bij de action te koop zijn maar ik heb ze nog nooit gezien? iemand meer info hierover?
    Dat bedoelde ik niet. Nieuw uit de verpakking kunnen ze al gelijk kapot gaan/aan elkaar kleven. (niet dat ze zo goed waren in het warmhouden van mensen)

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012

Omdat een beetje style tijdens de SHTF ook niet misstaat :-)

Mannen opgelet (of misschien ook sommige vrouwen ) hebben jullie ook 6 miljard AirMiles opgespaard omdat er nooit leuke dingen zijn waar je ze voor in kan leveren, tenzij je nog een hoop moet bijbetalen? Look no further! Liep ik vandaag even tegen een aardig hebbeding aan, normaal 25 euro, nu nul euro wanneer je met AirMiles betaald!
    Het is de Gillette Fusion ProGlide Styler, wow die naam alleen al ... Gewoonlijk zou ik er de 25 euro niet voor over hebben, maar als het alleen een handjevol airmiles kost, zeg ik: kan je niet laten liggen!

Naam:     gilettestyler-small.jpg
Bekeken:  485
Groote:   115,0 KB

Is een aanbieding van de Etos en loopt t/m zondag 14 oktober.
    Vond ook zelfs nog een review.
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

Bunkerprepper
    Guest

Gear aanbiedingen

En ik dacht dat alle mannen een baard zouden laten staan ;-)

BP

Survivor
    Ingeschreven
    May 2012
    digitale kluis bij de action €19 bijna a4 formaat en te ankeren in grond of muur, volgens mij is hij ook brandvertragend
    Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten