Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012

Amerika financiert Chinese bewapening

Briljante video op zerohedge van een Canadese parlementariŽr die in zeven minuten een geweldig pleidooi afsteekt. Het vergt wel wat van je vermogen het Engels te beheersen, maar wat een speech zeg.... http://www.zerohedge.com/news/2012-1...y-free-and-mon

Hij schetst hoe de inkomsten van de Chinezen die massaal Amerikaanse obligaties in de staat hebben gekocht lachend van de rente op de staats papieren hun wapen programma kunnen betalen. Als ik Obama was, liet ik de dollar klappen....

En hij vertelt verder hoe Amerika en Europa in de shit zijn gekomen en waar zijn land niet naartoe moet. Voor de mensen die zich niet interesseren voor macro ontwikkelingen: piss off, er zijn zat mensen hier die dit wel waarderen dus mocht je een min uit willen delen, wees dan zo goed even je naam te posten, dan gaat je kop er af.
    Laatst gewijzigd door Keyser Suze; 26-12-12 om 23:00.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    'Within a few years'. Maar het is alsof de Chinezen de spade hebben gekocht, waarmee de USA het eigen graf graaft.

Banned
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Briljante video op zerohedge van een Canadese parlementariŽr die in zeven minuten een geweldig pleidooi afsteekt. Het vergt wel wat van je vermogen het Engels te beheersen, maar wat een speech zeg.... http://www.zerohedge.com/news/2012-1...y-free-and-mon

Hij schetst hoe de inkomsten van de Chinezen die massaal Amerikaanse obligaties in de staat hebben gekocht lachend van de rente op de staats papieren hun wapen programma kunnen betalen. Als ik Obama was, liet ik de dollar klappen....

En hij vertelt verder hoe Amerika en Europa in de shit zijn gekomen en waar zijn land niet naartoe moet. Voor de mensen die zich niet interesseren voor macro ontwikkelingen: piss off, er zijn zat mensen hier die dit wel waarderen dus mocht je een min uit willen delen, wees dan zo goed even je naam te posten, dan gaat je kop er af.
    Kom maar op
    Laatst gewijzigd door PRVI; 27-12-12 om 00:10.

Banned
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Ik denk dat niemand precies weet hoe groot de economisch macht van china is.
    Als dat land morgen hun credit op zou eisen in wat ze in waarde papieren hebben uitstaan gaat er veel failliet
    En KS de dollar zal toch wel klappen met of zonder hulp van buiten.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten

En hij vertelt verder hoe Amerika en Europa in de shit zijn gekomen en waar zijn land niet naartoe moet.
    Check ook de comments, blijkbaar is die man en z'n partij ook niet helemaal goed bezig geweest de afgelopen tijd. Z'n verhaal is goed, maar jammer dat het blijkbaar niet met daden ondersteund is.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    China's verdienmodel is gebaseerd op export van haar goedkoop geproduceerde goederen. Dat loopt nu terug door de crisis maar gaat nog steeds lekker.
    Met dat geld kopen ze gigantisch veel goud.

Mijn gok: China perst de Westerse wereld uit zolang het kan; laat dŠn de valuta's klappen en wordt daarmee in ťťn keer de nieuwe wereld economie met een goldbacked yuan en dan zijn het de Amerikanen en Europeanen die voor een hongerloontje produceren voor de Chinezen.

Ok; beetje gedramatiseerd; maar je begrijpt wat ik bedoel
    Ook al ben je stinkend rijk of sloeber arm, als je zelf je hout hakt, heb je het twee keer warm

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    En zo hobbelen we lekker op de fiscall cliff af...

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harkonen Bekijk Berichten
    China's verdienmodel is gebaseerd op export van haar goedkoop geproduceerde goederen. Dat loopt nu terug door de crisis maar gaat nog steeds lekker.
    Met dat geld kopen ze gigantisch veel goud.

Mijn gok: China perst de Westerse wereld uit zolang het kan; laat dŠn de valuta's klappen en wordt daarmee in ťťn keer de nieuwe wereld economie met een goldbacked yuan en dan zijn het de Amerikanen en Europeanen die voor een hongerloontje produceren voor de Chinezen.

Ok; beetje gedramatiseerd; maar je begrijpt wat ik bedoel
    Gedramatiseerd? Ik denk dat we blij mogen zijn als we een hongerloontje gaan krijgen....

Grt
    Kans
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    BTW: zie http://www.wired.com/dangerroom/2012...stealth-force/
    En stoor je aan de toon van dat stukje.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harkonen Bekijk Berichten
    Waarom zou het westen dan een goldbacked yuan nog willen?
    Als iemand zich zo onbetrouwbaar gedraagt, wie wil dan nog geld uit zo'n land aannemen?
    Wat als ze dat geintje nog eens doorvoeren?
    Wie gelooft de Chinezen dan nog?

En waarom zouden "wij" een gold backend yuan willen?
    Bovendien, als er een goldbacked yuan komt, dan MOET de import/export van china in balans blijven. Gebeurt dat niet, dan krijgen ze of meer goud binnen (en succes daarmee!) of ze verliezen goud tot de yuan breekt.

Hoe je dat ook wendt of keert, China kan niet winnen door zich op die manier te gedragen.
    www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 22
    Laatste Bericht: 29-11-15, 09:29
  2. Reacties: 24
    Laatste Bericht: 20-11-13, 08:54
  3. Revolutie in Amerika
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 26-07-13, 18:55
  4. Reacties: 3
    Laatste Bericht: 20-06-12, 22:00
  5. Het einde van Amerika?