Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Vraag] Hoe ziet jouw uitvalsbasis eruit?


maxio

Aanbevolen berichten

Evve gewoon een paar vraagjes.

Hoe ziet jullie's uitval basis eruit?

Hebben jullie er verdediging bij?

Hebben jullie er een energie/water bron bij?

Hebben jullie ook *Spiderholes*?

Staat er ook een vervoersmiddel bij? *Denk aan boot,auto,truck etc.)

 

En de laaste.

Hebben jullie er ook een moes/groente/tuin bij?

 

-Maxio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Chinese krijgskunst: "Je moet altijd gouden bruggen achter je vijand bouwen". Achter mijn basis bevindt zich een brug met een op goud lijkend kartonnen middenstuk.

 

Ik bouw standaard in mijn trappen 1 tree met afwijkende hoogte ;) eens zien hoe hard een vreemde op zijn bek gaat als hij naar boven rent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het pentagon is een schaal model van mijn huis,

dat is puur om een beetje te experimenteren met van alles, dan houd ik het thuis netjes

 

hopelijk heb ik volgend jaar mn 2e kerncentrale up and running

 

zonder gein, het meeste is goed voor elkaar

 

en om eerwaarde visser te quoten

 

dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bericht is ontstaan, omdat ik geheel tegen mijn wil tot obergruppenfuhrer ben gebombardeerd. De enige manier om daar snel vanaf te komen is, zo snel mogelijk een grote hoeveelheid onzin berichten op deze site te zetten. U bent dus gewaarschuwd.

 

He, eindelijk weer eens een negatieve rating gescoord. Heerlijk! Daar knap ik van op!

 

Wie zit daar alsnog mijn dag te verzieken met die plus knop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het feit dat de uitvalsbasis van Maxio in Friesland ligt. Joun is Fries voor jouw. Nog een paar van dit soort verkapte plaatsaanduidingen en we hebben er als preppers weer een depot bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in Nederland nog niet zo overtuigd van het nut van een BOL, probeer er eerst maar eens te komen in een SHTF situatie en ik weet ook niet zulke uitgestrekte bossen dat niemand per ongeluk tegen je BOL aan zou lopen ...

En ieder minor SHTF waar je nog wel naar je BOL in midden Frankrijk kan rijden is te overzien en dan blijf ik liever stilletje thuis zitten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het feit dat de uitvalsbasis van Maxio in Friesland ligt. Joun is Fries voor jouw. Nog een paar van dit soort verkapte plaatsaanduidingen en we hebben er als preppers weer een depot bij.
Raar dat ik dat snap en mij meestal geen vragen stel bij een beetje ander taal gebruik. Vond die Joun best cool . Maar tja vind de Friese taal dan ook wel super.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...