Ga naar inhoud
GENEGEERD

Podcast Series -=[Shit Hits The Fan FM]=- Afl.1


Communicator

Aanbevolen berichten

attachment.php?attachmentid=964&d=1348761416

 

 

(Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-Podcast-01.mp3)

 

Onderwerpen:

 

  • Introductie
  • Radio & TV interview van Dick Berts
  • Project X – Haren (Chaos situatie)
  • Prep Recept van de week.
  • Oproep voor telefonische Interview


 

Met gepaste trots mag ik jullie de allereerste podcast presenteren! Met snelle medewerking van de admins!

Het is de eerste versie, net tien minuten lang. Maar ik hoop met jullie hulp, hier een succesvolle serie van te maken!

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nog licht ondermaats, overduidelijk vanwege een gebrek aan ervaring. Maar over een paar weken is dat voorbij. Lullig commentaar he? FORGET IT. Ik leg je langs de meetlat van radio I. Dit is dus een super compliment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je moet juist nergens op letten!!! Gewoon spontaan het eruit flappen. Dat is het enige dat eraan mankeert. Lost vanzelf op en dan kun je zo professioneel door naar Hilversum als je wilt.

 

Eigenlijk had ik ook gewoon op moeten schrijven Razend goed man! Wat ik schrijf is daar eigenlijk zelfs de overtreffende trap van....

 

De heren beheerders van deze site hebben weer eens mazzel. Daar lijken ze wel voor geboren te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een geweldig initiatief TC. Iets roepen en ook uitvoeren, respect! Zat een paar keer met een grote glimlach te luisteren. Het is een ontzettend leerzame en leuke manier om mensen te informeren en te vermaken.

 

Hopelijk ga je veel berichten ontvangen in je inbox en dat het gaat leven hier op Preppers.

 

Ben zo trots dat jij en andere gebruikers de community in de lift houden en met mooie dingen komen. Dit was ook altijd de insteek maar dat het ook gebeurd mogen we met ze allen ontzettend trots op zijn. Preppen is dan een serieuze zaak en dit soort zaken maakt het zoveel luchtiger dat we preppen met een lach.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TC ik heb deze podcast nu 3 x beluistert. Dit is goed ! Geloof me. Amerikaanse podcast zoals BTR komen zelfs niet in jouw schaduw betreffende professionaliteit. Nee ik slijm niet, ik hoor en concludeer. Ik hoop dat jij het zo leuk vind om het te doen als ik om het te beluisteren.

Ps: Ze zouden de persoon die ooit dit idee heeft naar voren gebracht een standbeeld moeten geven hahaha ( Grapje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg goed T.C. kan het ook op Youtube gezet worden? Kan ik het doorsturen

 

Wat vind je van de intro melody van de oude piraten zenders? Heb ontdekt dat de Thunderbirds niet meer bekend zijn bij de jongeren

Zelf vond ik het altijd prachtig als kind stond ik dan ook in mijn horloge te praten net zoals Brains:) Men dacht wel eens dat ik gek was:p

 

Maar wat vind je van deze tune?

 

Vind het wat meer tijdloos en leeftijd-loos en toch wel associaties (het onbewust verbinden van de ene gedachte met de andere) oproep met vrije radio uitzendigen.

 

Je kunt er dan tussendoor praten net zoals in de oude radio tijd

 

Maar ach dat is misschien wel omdat ik het erg mooi vond en toch anders dan de gewone media, toch meer piraat achtig:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo trots als de admins zijn op de input van de users, zo trots ben ik nu door al jullie lovende reacties!!!! Dit motief om nog beter mijn best te doen!

Op youtube moet kunnen. Wellicht en idee voor de admins om dit te doen? Onder en gerichte pseudoniem...? @Keyser Suze: we zullen binnenkort even contact hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...