Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Luiers inslaan!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012

Luiers inslaan!

Dit artikel las ik net, ik wist gisteren al van een explosie in japan, helaas stond er niet bij wat men maakte in het chemische bedrijf.

'Mogelijk tekort aan luiers na explosie in fabriek Japan'

http://www.nu.nl/buitenland/2922265/...iek-japan.html

Het bedrijf maakte 20% van de luiers die in de wereld verkocht werden, koop ze daarom maar snel want de prijzen zullen gegarandeerd omhoog gaan.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Ah, het staat hier al. Dank P053. Denk dat het wel eens verder gaat dan alleen baby-luiers, dat spul wordt overal in verwerkt. Incontinentie-luiers, maandervand, inlegkruisjes. Er wordt wat afgelekt in deze wereld :-(

Ook lijstje voor het Kruidvat maar es bijwerken.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandy Lifeboats Bekijk Berichten
    Ah, het staat hier al. Dank P053. Denk dat het wel eens verder gaat dan alleen baby-luiers, dat spul wordt overal in verwerkt. Incontinentie-luiers, maandervand, inlegkruisjes. Er wordt wat afgelekt in deze wereld :-(

Ook lijstje voor het Kruidvat maar es bijwerken.
    jah, dat is waar en dat spul wordt al zoveel gebruikt, moet je voorstellen wat er mogelijk met de prijs gaat gebeuren als er mogelijk een tekort is. Zal mijn moeder eens vragen hoe ze dat vroeger deden voor de PAMPER-tijd.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    jah, dat is waar en dat spul wordt al zoveel gebruikt, moet je voorstellen wat er mogelijk met de prijs gaat gebeuren als er mogelijk een tekort is. Zal mijn moeder eens vragen hoe ze dat vroeger deden voor de PAMPER-tijd.
    Waren van katoen en werden uitgewassen na gebruik.

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    de meeste van net voor de 30 hebben waarschijnlijk nog die katoenen omgehad

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 12gauge Bekijk Berichten
    de meeste van net voor de 30 hebben waarschijnlijk nog die katoenen omgehad
    zou best kunnen, maar kan het me niet herinneren.

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    ik heb ze wel gehad dat weet ik, heel misschien liggen er nog bij pa en ma wat op zolder

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 12gauge Bekijk Berichten
    ik heb ze wel gehad dat weet ik, heel misschien liggen er nog bij pa en ma wat op zolder
    ach anders gewoon een theedoek of mitella gebruiken zou ook moeten werken, men moet alleen wat extra veiligheidpinnen halen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Katoenen luiers, vastgezet met van die veiligheidsspelden met een roze of blauw kapje tegen het openspringen. Plastic luierbroekje erover en broeien maar.... en daarna uitspoelen met wasknijper op de neus en uitkoken in een ketel op het gas. M'n moeder verdient een medaille...

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Inderdaad verdienen deze moeders een medaille, want die lucht was niet mild. Ben zelf vader geworden in 1986 en toen was katoen eigenlijk nog de standaard. Mochten we terug moeten naar die tijd, houd dan ook rekening met sterk toegenomen huidproblemen bij baby's dus prep daar goede middelen voor. Zwitsal is daarbij NIET het beste wat je krijgen kunt, maar zaken zoals purol en sudo creme zijn al beter. Kontjes preventief behandelen met olie en de luiers niet wassen met moderne wasmiddelen, maar met sunlight of Marseillezeep en het huidje houd het beter vol.

Forum Rechten