Ga naar inhoud
GENEGEERD

[PODCAST] SHTF FM Afl. 02


Communicator

Aanbevolen berichten

attachment.php?attachmentid=964&d=1348761416

 

 

(Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-podcast-02.mp3)

 

Onderwerpen:

  • Maya’s 2012 voorspellingen
  • Uitleg afkortingen voor nieuwe preppers
  • Sirene, wat doe jij?
  • Prepper PR stunt wie denkt er mee?
  • Voedselvoorraad overschatting
  • Water
  • Prep recept van de week!
  • Interview Quest

 


 

Hallo allemaal en welkom bij de tweede podcast van The Shit Hits The Fan FM! We hebben voor vandaag weer een aantal leuke onderwerpen uitgelicht van de preppers.nl website!

De nieuwe podcast is ook te vinden in mijn sig! (signature: onderaan al mijn berichten op het forum).

 

Groetsels,

 

TC

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Voor de liefhebbers heb ik er een fatsoenlijke MP3 van gemaakt.

 

Deze is hier te vinden :)

 

Dit liedje is gemaakt door PrepperTactics uit de US of A. en een andere youtube prepper gebruikt een stukje van dit lied als intro voor zijn filmpjes. Omdat hij dezelfde vraag vaak kreeg als ik nu, heeft hij er een filmpje aan gewijd.

Daar heb ik dan weer dit Mp3'tje van gemaakt.

 

...

 

Graag gedaan :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjeeessss!

 

erg prettig om naar te luisteren.

 

En het "amateuristische" gevoel wat er bij heerst geeft het juist een vertrouwd gevoeld. Beetje piraten zender idee. Niet helemaal opgepoetst met een groot budget of overheidsbemoeienis.

 

Het gevoel van "This is John Connor and if you're listening to this, you ARE the resistance" :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog steeds fan :)

 

Gelukkig! :o

@Bolo:

Ik doe de opnames gewoon in één take. De uuh's en hmm's, en de kleine versprekingen neemt men maar voor lief :)

Mij lijkt ook wel dat dat het persoonlijkst blijft voor de luisteraar.

 

Dat opgepoetse stukje wat je hoort VOOR Dick Berts zijn radio interview, liet eerder mijn bloed koken dan dat het prettig was om naar te luisteren. Tenenkrommend was dat. Gelukkig was het stuk over onze preppert een stuk beter om naar te luisteren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die uuh's en hmmm's storen mij totaal niet, ik ben opgegroeid met piratenzenders en dat was heel gewoon, zelfs de wtf is dit namen we er met blijheid bij. Kunnen jullie youngsters dat voorstellen dat we toen met een klein transistor radiotje onder de dekens ( ouders mochten dat niet weten) luisterde naar piratenzenders. Haha Waar is de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...