Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers gezocht voor een documentaire project


S.d.B

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb van moderator Mr. Gold toestemming gekregen om op dit forum een oproep te plaatsen.

Ik ben een fotografie student aan de Kunst academie in Den Haag, en ben op zoek naar mensen die mij zouden willen helpen met mijn fotoreportage.

 

Ik ben voor een reportage aan het onderzoeken hoe mensen onafhankelijk kunnen zijn van een economische crisis. Hoe zorgen mensen ervoor dat ze goed genoeg voorbereid zijn? Ik ben hier al een tijdje erg in geïnteresseerd. Hoe mensen zichzelf voorbereiden voor een eventuele crisis d.m.v het aanschaffen van voorraden en dergelijke. Zo kwam ik ook op jullie site terecht. Ik zou hier graag veel meer over te weten willen komen. Hoe zijn jullie begonnen met het aanschaffen van voorraden? Wat was precies de aanleiding? Hoe ziet een week van een Prepper er precies uit? Ik ben dus op zoek naar mensen die het leuk zouden vinden om mij hierbij te helpen. Ik ben een kunst academie student met een oprechte interesse en nieuwsgierigheid, en dus niet een persoon die Preppers in een slecht daglicht wil zetten. Ik ben puur geinteresseerd in jullie verhaal, en in de manier hoe jullie precies te werk gaan.

 

Ik hoor het graag,

 

M.v.g,

 

S. de Boer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...