Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 85 van de 85
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samurai Bekijk Berichten
    Oh en deze is leuk net gevonden:

http://www.ah.nl/privacy

Let op sectie 9:

9. Wie heeft toegang tot je gegevens?

Albert Heijn schakelt bij de uitvoering van haar dienstverlening en andere bedrijfsactiviteiten derden in. Voor zover deze derden bij het uitvoeren van de betreffende diensten en bedrijfsactiviteiten toegang hebben tot je gegevens, heeft Albert Heijn de vereiste technische en organisatorische maatregelen getroffen om te verzekeren dat je gegevens uitsluitend voor bovenstaande doeleinden worden verwerkt. Uitsluitend indien Albert Heijn hiertoe wettelijk is verplicht worden persoonsgegevens verstrekt aan toezichthouders, fiscale autoriteiten en opsporingsinstanties. Je persoonsgegevens kunnen in dit kader ook worden doorgegeven naar ontvangers in landen buiten de Europese Economische Ruimte. Albert Heijn zal in dergelijke gevallen passende maatregelen nemen die redelijkerwijs nodig zijn om te waarborgen dat je gegevens zo goed mogelijk worden beschermd. In geen geval verstrekt Albert Heijn je gegevens aan derden voor commerciŽle doeleinden.

Nou klokkie rond zou ik zeggen he.
    gewoon goed opletten, mensen verliezen hun bonuskaart vaak, ik gebruik al jaren een gevonden kaart van iemand anders
    ben ook van contant betalen, gewoon voor het overzicht vind ik pretiger, soms heb ik niet genoeg en zeg dan, bewaar me spullen aub, ff pinnen buiten de winkel! lol, vinden ze meestal niet zo leuk, nou ja graag of niet, kan ook naar andere winkel gaan, maakt mij niet uit, hun wel als het goed is.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cris.is.hoax Bekijk Berichten
    gewoon goed opletten, mensen verliezen hun bonuskaart vaak, ik gebruik al jaren een gevonden kaart van iemand anders
    ben ook van contant betalen, gewoon voor het overzicht vind ik pretiger, soms heb ik niet genoeg en zeg dan, bewaar me spullen aub, ff pinnen buiten de winkel! lol, vinden ze meestal niet zo leuk, nou ja graag of niet, kan ook naar andere winkel gaan, maakt mij niet uit, hun wel als het goed is.
    Ik heb wel een bonuskaart, maar toen ik die kreeg (al meer dan 10 jaar geleden) hoefde ik niks in te vullen en ik heb me op geen enkele manier gelegitimeerd (ook niks betaald met pin toen ik hem kreeg). Albert Heijn weet dus dat er een persoon X is die kooppatroon Y heeft maar verder niks. Ik betaal nooit met de pinpas bij supermarkten (vroeger ook al niet) dus ze komen er ook niet achter ook.
    A Lannister always pays his debts.

ďTechnological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.Ē - Aldous Huxley

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    trouwens mijn dochter van 8 mocht niet in toyrus betaal met haar spaarpot. die gasten zijn te lui om 60 euro in munten te tellen.ik vind dat ook knap lullig om een kid met haar spaarpot te laten staan.dus wij gaan na kleine winkel waar het geen punt is.
    Proud member of MAG

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyrionLannister Bekijk Berichten
    Gisteren met m'n moeder gepraat. Ze pint altijd, heeft nooit contant geld op zak. Ze is ervan overtuigd dat als ze contant geld op zak heeft ze beroofd gaat worden. Ik haalde Cyprus aan maar het komt niet aan. Met een pinpas ben je veilig, met cash ben je rijp om beroofd te worden. Gelukkig kan Cyprus nooit in Nederland voorkomen, we hebben de zaakjes hier immers goed op orde, hier kan niks mis gaan. Toch?
    Helaas had ik ongeveer dezelfde situatie met een stel... "geld staat toch op de bank die van de staat is, komt allemaal goed".... Bovendien, nu ze weten dat ik wat cash heb komen ze dan wel bij mij!? Mooi niet zei ik, ik heb jullie nu toch gewaarschuwd, je hebt nu zelf de kans om voor jezelf te zorgen. Zelfde soort discussie een aantal maanden geleden ook al gehad over water. Ik vertik het echt om hun water te geven nadat ik ze tijdig heb gewaarschuwd.

Gelukkig heeft mijn moeder vrijdag nog wel even geld gepind.
    Preparedness is a state of mind as well as a style of life.

Survivor
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    [MENTION=982]OmeDries[/MENTION]: Ik heb een tijdlang gewerkt op de Airmiles database. Als degene met alle rechten, kon ik makkelijk zien hoeveel flessen jenever jij in de week koopt, waar je voorkeuren naar uit gaan, etc.
    [MENTION=507]Harkonen[/MENTION]: Het is verboden dergelijke informatie uit die databases te verkopen aan derden. Echter wat mij op viel in die tijd, is de definitie van derden. Iedereen weet dat eea ondergebracht is in gigantische holdings, waar vele typen bedrijven onder vallen en ook banken hebben meestal een verzekeringstak. Het is dus wettelijk een grijs gebied, in hoeverre de verzamelde gegevens van bv. de airmiles database gebruikt mogen worden voor de verzekeringstak van dezelfde overkoepelde organisatie. ('k Noem bewust geen namen, 'k heb nog wat, voor onbepaalde tijd, geheimhoudings contractjes + bijbehorende dwangsommen in de la liggen).

Ik doe dus al jaren niet mee aan kortingspasjes, airmiles en pinbetalingen. Voor mij dus ook geen OV meer. Tevens geen Facebook, etc. Mijn website (al tien jaar niets mee gedaan :-)) verwijst ook niet naar mijn adres. Mijn MSN account is al zo oud, dat het originele email adres, incl provider niet meer bestaan.

Wat ik jammer vind, is dat ik als met Google zoek, ik posts van dit forum tegenkom. Is het niet mogelijk dit forum uit te sluiten van de searchbots? [MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION], @Dr Prepper? Werken uitsluitsel in de robots file niet meer? (Ik ben al lang weg uit het ipverkeer en webdesign wereldje) Is het mogelijk dit te blokkeren?
    Sterker nog elke klik die je hier op het Forum zet word door Google Analytics geÔndexeerd. Wel handig om de statistieken van het forum weer te geven, maar voor onze privacy is het niet zo best. (en ja, bij mij wordt dit automatisch geblokt in Firefox met de ghostery pluginÖ)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten