Ga naar inhoud
GENEGEERD

[PODCAST] SHTF FM Afl. 03


Communicator

Aanbevolen berichten

attachment.php?attachmentid=964&d=1348761416

 

 

(Alternatieve methode: http://preppers.nl/media/SHTF-FM-podcast-03.mp3)

 

 

Onderwerpen

  • Stijgende populariteit preppers.nl
  • Verenigde Provinciale Preppers V.P.P.
  • Voorraad beheren / berekenen.
  • Communicatie 27Mc.
  • Situatie Schets


Alweer de derde Podcast voor preppers! (hoewel ik per abuis 4de zeg hahaha)

Dit keer met een interactief deel op het eind waarbij we een interessante discussie gaan opstarten op het forum!

Veel luisterplezier!

 

The_Communicator

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat heb je toch een geweldige stem TC. Het is net zoals met de 25 jaar geleden toen, wachtte ik op het weekblad "de hit krant" elke woensdag en ging hem meteen lezen en dan had ik hem uit en moest ik weer een week wachten. Dat gevoel heb ik nu ook :)

 

Ik vind als je t.z.t. de jubileum uitzending gaat maken van de Podcast we dit zouden moeten doen vanuit onze BOL in Spanje TC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk gedaan.

 

Ik vond de "reporter" Jan Storm nogal mat.....mensen spoelen weg en hij roept.. Aahh ik zie mensen wegspoelen..... Ik zou eerder verwachten: met paniek in de stem "Allejezus ik zie mensen wegspoelen, dit gaat niet goed" "We moeten hier weg, snel, snel snel" :D Of het was een wel hele coole kikker reporter....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat een aanbod?!

 

wat gaaf! :D

 

Ik zal eens een lijst met vragen maken, doorsturen, zodat je kunt oefenen, ... dan bespreken we wat later wel hoe we elkaar zullen contacten :D

 

Erg aardig van je nvd72

:)

 

uh.. zag me zelf niet als de juiste persoon hier voor :p maar ok no problemo wil best mee werken.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...