Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geocaches


Sneard

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hier geocaches aangelegd die aangesproken kunnen worden in een SHTF situatie?

 

Ik denk er zelf over na om, verspreid over Nederland, tot 10 pakketjes te begraven met hoeveelheden voedsel, survivalpakketten, wapens en andere duurzame spullen.

 

Iemand hier al ervaring mee of gedachten over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, inderdaad ook over nagedacht. Niet zozeer op meerdere plaatsen en niet in Nederland, maar wel een survival pakket begraven in een wat onherbergzaam gebied, waar je naar toe kunt als je je spullen niet meer kunt ophalen of ze onderweg verliest.

 

Een andere optie is in je doelgebied voor onbepaalde tijd een caravan/ zomerhuisje/ schuur te huren, zodat je iets serieuzer spullen kan opslaan. Daarom moet het ook niet te ver weg zijn, je moet er een weekend naar toe kunnen om spullen te brengen, aanpassingen of verbouwingen te realiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed punt! Het moet inderdaad praktisch blijven en niet in verval raken doordat de moeite te groot blijkt te zijn. In principe geldt dat natuurlijk voor alle voorbereidingen die je treft. Het is zonde geld uit te geven aan dingen die je daarna niet meer gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Klinkt allemaal supermooi, en ik weet dat ik vroeger op school met die zoekspelletjes altijd de beste was met zowel GPS apparaten als kaart en kompas, maar.. pfft daar moet je ook echt mee leren werken. Zou je eigenlijk mee moeten gaan oefenen, maar 't lijkt me nog behoorlijk lastig in een of ander bos je spullen te vinden met kaart/kompas. Evt in het donker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...