Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 98 van de 98
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik ook, ze noemen me wel eens de koning der kliekjes. Ik gooi bijna niets weg. Zelfs kant en klaar spul kun je goed opleuken met wat je in huis hebt.
    Echt wel beetje je fantasie gebruiken en je gedragen als een echte Eucalypta ;-) Grote pan en dan een beetje van dit en een beetje van dat en roeren maar

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alpacaatje Bekijk Berichten
    Echt wel beetje je fantasie gebruiken en je gedragen als een echte Eucalypta ;-) Grote pan en dan een beetje van dit en een beetje van dat en roeren maar
    Het leuke ervan vind ik dat mensen complimenteren, wow hoe heb je dat gemaakt? De volgende keer maak je het net weer iets anders.

Ik heb 4 jaar bij een specerijen bedrijf gewerkt dus redelijk bekend met smaken en varianten. Daarnaast altijd bij oma, mamma en papa in de keuken te vinden als kind, dan leer je zelf kokkerellen. Gaat het ook wel eens mis, ja natuurlijk. Soms iets te zout of te pittig, kwestie van veel proeven.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Het leuke ervan vind ik dat mensen complimenteren, wow hoe heb je dat gemaakt? De volgende keer maak je het net weer iets anders.

Ik heb 4 jaar bij een specerijen bedrijf gewerkt dus redelijk bekend met smaken en varianten. Daarnaast altijd bij oma, mamma en papa in de keuken te vinden als kind, dan leer je zelf kokkerellen. Gaat het ook wel eens mis, ja natuurlijk. Soms iets te zout of te pittig, kwestie van veel proeven.
    haha klopt idd.....ik doe het ook uit de losse hand en daardoor smaakt het vaak net even anders dan de vorige keer.....Uiteraard vaak tussendoor even proeven ;-)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012

Heej finca als ik jou zo bekijk heb jij veel geproefd
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Heej finca als ik jou zo bekijk heb jij veel geproefd
    Hahaha, ja soms heb ik al gegeten voor het eten van de gasten klaar is.

Toef
    Guest
    Oud topic uit de kast getrokken

1 van mijn favoriete recepten en makkelijk te doen uit onze lang houdbare voorraad.

Rijst met pittige makreel.

- blikjes makreel met zonnebloem olie uit laten lekken in een bakje doen en op smaak mengen met rode peper snippers, knoflook poeder, gesnipperd uitje/gedroogde uitjes en wat nasi kruiden.
    - rijst koken
    - alles apart op dienen in je mess tin en serveren met, survival mes gehakte augurken uit die grote pot die je vast wel heb staan

Selamat makan !

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2012
    http://www.emergencykitcookoff.org/about-us

Engelstalige recepten met ingrediŽnten uit je noodpakket (houdbaar voedsel)
    Preparedness is a state of mind as well as a style of life.

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik heb veel gehad aan de tips van Eurokok Martin Koken met slecht gereedschap, slechte/verkeerde ingrediŽnten en toch een mooie maaltijd neerzetten.

Survival is no picnic

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten