Pagina 2 van de 43 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 424
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Hallo,

Wij zijn studenten journalistiek in Kortrijk( BelgiŽ). Wij moeten een kort radiostukje maken over mogelijke apocalyps-scenario's. Wij willen ons vooral focussen op wart er zou gebeuren als er een nucleaire uitval gebeurt. Wij hadden graag hierover iemand geÔnterviewd. De vragen zullen vooral gaan hoe we best te werk gaan met preppen en welke maatregelen we moeten nemen als dit inderdaad gebeurt. Natuurlijk zou het ideaal zijn als we een kandidaat vinden in BelgiŽ of dicht bij de grens, maar anders kunnen we telefonisch interviewen.

Wij weten dat jullie anonimiteit op prijs stellen. Er moeten gťťn identiteiten of namen vrijgegeven worden, en wij kunnen zelfs stemmen vervormen als dat gewenst is. Jullie kunnen hier reageren of een PM sturen, dan geven wij u onze contactinformatie om verder af te spreken.

Alvast bedankt!
    Janne en Annelies

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janne Bekijk Berichten
    Hallo,

Wij zijn studenten journalistiek in Kortrijk( BelgiŽ). Wij moeten een kort radiostukje maken over mogelijke apocalyps-scenario's. Wij willen ons vooral focussen op wart er zou gebeuren als er een nucleaire uitval gebeurt.

Janne en Annelies
    Hoi Janne en Annelies, bedoelen jullie een nucleaire aanval (dan gaat iedereen dood) of de uitval van een nucleaire centrale (dan zit iedereen zonder stroom)?

Succes, Dreutel.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Hoi Janne en Annelies, bedoelen jullie een nucleaire aanval (dan gaat iedereen dood) of de uitval van een nucleaire centrale (dan zit iedereen zonder stroom)?

Succes, Dreutel.
    Hallo,
    Wij zijn vooral op zoek naar hulp rond een nucleaire aanval, wat inderdaad een groot deel van de bevolking het leven zou kosten. Dus bijvoorbeeld tips rond schuilen en zich voorbereiden op een aanval? Maar er zijn daarrond ook enkele theorieŽn voor wat erna zou gebeuren. Sommigen zeggen dat er dan zo'n gigantische stofwolk zou ontstaan dat de wereld zeker enkele maanden in duisternis zal gehuld gaan. Natuurlijk moet het niet rond deze theorie gaan! Als u weet wat we best doen voor, tijdens en in het beste geval na zo'n aanval is het eigenlijk al voldoende.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janne Bekijk Berichten
    Hallo,
    Wij zijn vooral op zoek naar hulp rond een nucleaire aanval, wat inderdaad een groot deel van de bevolking het leven zou kosten. Dus bijvoorbeeld tips rond schuilen en zich voorbereiden op een aanval? Maar er zijn daarrond ook enkele theorieŽn voor wat erna zou gebeuren. Sommigen zeggen dat er dan zo'n gigantische stofwolk zou ontstaan dat de wereld zeker enkele maanden in duisternis zal gehuld gaan. Natuurlijk moet het niet rond deze theorie gaan! Als u weet wat we best doen voor, tijdens en in het beste geval na zo'n aanval is het eigenlijk al voldoende.

http://www.wikihow.com/Survive-a-Nuclear-Attack

http://www.besthealthdegrees.com/survive-nuclear/

http://www.secretsofsurvival.com/sur...ar_winter.html

Bunkerprepper
    Guest

Student zoekt Prepper [plaats hier je oproep]

Nou, wat dacht je van een bunker? :-)

Bunkerprepper

-... ..- -. -.- . .-. .--. .-. . .--. .--. . .-.
    Methods are many, principles are few;
    Methods always change, priciples never do.

der_obergefreiter
    Guest
    Naar aanleiding van de diverse kerncentrales met scheurtjes en barsten die ze gevonden hebben ? Reken er maar op dat ik het hazepad kies als Tihange nog meer gaat lekken .

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der_obergefreiter Bekijk Berichten
    Naar aanleiding van de diverse kerncentrales met scheurtjes en barsten die ze gevonden hebben ? Reken er maar op dat ik het hazepad kies als Tihange nog meer gaat lekken .
    Tegen de wind in he?

der_obergefreiter
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heksenboot Bekijk Berichten
    Tegen de wind in he?
    Reken maar van yes .
    Ben al op zoek naar low budget jodiumpillen . En moet me eens verdiepen in jodium houdende voedingmiddelen . Ben redelijk bang voor dat lekke mormel daar bij Luik .

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der_obergefreiter Bekijk Berichten
    Reken maar van yes .
    Ben al op zoek naar low budget jodiumpillen . En moet me eens verdiepen in jodium houdende voedingmiddelen . Ben redelijk bang voor dat lekke mormel daar bij Luik .
    Dat begrijp ik. Zou ik ook niet naast willen wonen.
    Jodium is best wel een moeilijk onderwerp:

http://www.evavzw.be/index.php?optio...neel&Itemid=90

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Beste preppers,

Ik ben student Journalistiek in Zwolle en ik wil graag een artikel schrijven over preppers in Nederland. Mijn invalshoek is: Hoe vergaat volgens jullie (preppers) de wereld en hoe bereiden jullie je daar op voor? Als het mogelijk is, zou ik graag langs willen komen om foto's te maken voor in het artikel, lukt dat niet, dan zou ik graag een telefonisch interview willen houden. Bij interesse voor een kort interview, zouden jullie dan willen mailen naar mijn email: laurawessels_12@hotmail.com ? En willen jullie dan ook in de mail zetten op wat voor manier de wereld volgens jou/u vergaat? Alvast bedankt,

Groetjes,
    Laura.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten