Pagina 3 van de 43 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 424
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Parasja Bekijk Berichten
    Beste preppers,

Ik ben student Journalistiek in Zwolle en ik wil graag een artikel schrijven over preppers in Nederland. Mijn invalshoek is: Hoe vergaat volgens jullie (preppers) de wereld en hoe bereiden jullie je daar op voor? Als het mogelijk is, zou ik graag langs willen komen om foto's te maken voor in het artikel, lukt dat niet, dan zou ik graag een telefonisch interview willen houden. Bij interesse voor een kort interview, zouden jullie dan willen mailen naar mijn email: laurawessels_12@hotmail.com ? En willen jullie dan ook in de mail zetten op wat voor manier de wereld volgens jou/u vergaat? Alvast bedankt,

Groetjes,
    Laura.
    De wereld zal niet zomaar vergaan. Het kan wel gebeuren dat de mensheid het zichzelf lastig gaat maken.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Wij hier in Zeeland, wonen tussen twee kerncentrales in. Doel en Borssele.
    Dat is geen fijn gevoel, zeker niet nu er mankementen zich beginnen te vertonen bij Thiange, en dezelfde materialen zijn gebruikt bij Doel, en Borssele, als ik het goed heb.
    Als prepper, weten wij, dat we weg moeten, zogauw daar iets mis gaat.
    Vertrouwen op de overheid doe ik al een tijdje niet meer, ik moet nog zien dat die dan adequaat gaan reageren.
    Ik vind het dan ook vreselijk, dat er in Nederland nog mensen zijn, die voor kernenergie zijn.
    Als er bv iets gebeurt en ons leefgebied word onleefbaar, dan komt de Nederlandse overheid echt niet met zakken geld onze verliezen vergoeden.
    Er zijn niet eens jodiumpillen verstrekt aan de mensen in het woongebied waar wij wonen.
    Echter verder Europa intrekken, dat moet je dan ook heel secuur doen, want er zijn bijna geen goede uitwijkmogelijkheden meer, die krengen centrales staan overal.
    Ik blijf hopen op snelle sluitingen van kerncentrales, geen herhaling van Fukushima !

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Parasja Bekijk Berichten
    Beste preppers,

Ik ben student Journalistiek in Zwolle en ik wil graag een artikel schrijven over preppers in Nederland. Mijn invalshoek is: Hoe vergaat volgens jullie (preppers) de wereld en hoe bereiden jullie je daar op voor? Als het mogelijk is, zou ik graag langs willen komen om foto's te maken voor in het artikel, lukt dat niet, dan zou ik graag een telefonisch interview willen houden. Bij interesse voor een kort interview, zouden jullie dan willen mailen naar mijn email: laurawessels_12@hotmail.com ? En willen jullie dan ook in de mail zetten op wat voor manier de wereld volgens jou/u vergaat? Alvast bedankt,

Groetjes,
    Laura.
    Hoezo denk jij dat preppers er steevast van uitgaan dat de wereld vergaat ?
    Domoor, als de wereld vergaat, hoef je niet te preppen, dan zijn we allemaal dood.
    Is het weer, om een soort stemmenmakerij te maken tegen preppers, alsof wij allemaal een stelletje doomdenkers zijn ?
    Als je nog een oma/opa hebt, vraag dan eens aan haar/hem, waarom bijna iedereen in de jaren 50 genoeg eten had, om de winter door te komen, om wat voorraden in huis te hebben.
    Toen vond in ieder geval heel Nederland dat niet meer dan normaal.

Als je een echt goed artikel wilt maken, zou ik eens beginnen met een geheel andere vraagstelling, lijkt me dat je dan verder zult komen.
    Veel succes, en hopelijk begin je vanuit een andere invalshoek
    Laatst gewijzigd door Amazing Dree; 25-11-12 om 22:13.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=77]Amazing Dree[/MENTION]

Inderdaad, wat een heerlijk stukje vooringenomenheid/subjectief denken. En dat is dan het journaille van de toekomst... OMFG! Hopelijk eerstejaars... Zo niet, volkomen kansloos...

Lieve [MENTION=1371]Parasja[/MENTION], als de wereld vergaat, heeft "preppen" geen zin. Dan gaan we doodt, met "dt". Dat is redelijk "voltooid verleden tijd".

Bel je eigen opa of oma eens, of lees eens een boek over de Tweede Wereld Oorlog (oei, bijna een Godwin...) dan heb je een redelijk idee.

Sjezus nog an toe, een student medicijnen post toch ook niet op een forum van patiŽnten van een bepaalde ziekte* (*stond eerst wat anders) om te vragen naar meningen en ervaringen van patiŽnten? Ik word hier een beetje moe van... Ga lekker ergens anders je studiepunt sprokkelen... En zet deze post maar in je scriptie.

Je post is dermate vooringenomen dat het bijna ridicuul is om Łberhaupt op te reageren...

Dikke kus,

JB

P.S.: Ja, ik ben chagrijnig :P

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    [MENTION=77]Amazing Dree[/MENTION]

Inderdaad, wat een heerlijk stukje vooringenomenheid/subjectief denken. En dat is dan het journaille van de toekomst... OMFG! Hopelijk eerstejaars... Zo niet, volkomen kansloos...

Lieve [MENTION=1371]Parasja[/MENTION], als de wereld vergaat, heeft "preppen" geen zin. Dan gaan we doodt, met "dt". Dat is redelijk "voltooid verleden tijd".

Bel je eigen opa of oma eens, of lees eens een boek over de Tweede Wereld Oorlog (oei, bijna een Godwin...) dan heb je een redelijk idee.

Sjezus nog an toe, een student medicijnen post toch ook niet op een forum van patiŽnten van een bepaalde ziekte* (*stond eerst wat anders) om te vragen naar meningen en ervaringen van patiŽnten? Ik word hier een beetje moe van... Ga lekker ergens anders je studiepunt sprokkelen... En zet deze post maar in je scriptie.

Je post is dermate vooringenomen dat het bijna ridicuul is om Łberhaupt op te reageren...

Dikke kus,

JB

P.S.: Ja, ik ben chagrijnig :P
    O, heerlijk, je bent er ook weer, blij dat we het samen eens zijn, je wordt er toch niet goed van ?
    Dat kan toch niet veel worden, of ze moet toch eens anders naar de geijkte media gaan kijken, of leren dat niet op die school ?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Wow, direct een paar reacties van leden die vallen over een bepaalde formulering (hoe de wereld vergaat) en daar direct een waarde-oordeel aan koppelen over de persoon in kwestie en de algehele media/journalistiek. [MENTION=952]Dreutel[/MENTION]s reactie was voldoende: preppers preppen niet omdat de wereld misschien vergaat.

Waarom niet dezelfde tijd gebruiken om te posten waar velen wel voor preppen? Daarmee help je deze studente ipv met een kluitje in het riet sturen. Vergeet niet dat vrijwel elk forumlid via een medium bij preppen uitgekomen is.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Hey,

Ik ben erg geÔnteresseerd in het klaarmaken voor een apocalyps en zou hier graag ook meer over te weten willen komen.
    Het is een zeer relevant onderwerp nu en daarom moet er ook zo snel mogelijk iets over gemaakt worden.
    Ik ben een filmstudent Documentaire op 't Rits in Brussel en wil via dit medium graag een geschikt personage vinden, een ervaren doomsday prepper of iemand die zich momenteel erg fanatiek voorbereid, om een korte reportage te draaien voor een schoolopdracht.
    Het wordt zeker niet vertoond op televisie of op internet gepubliceerd, maar wordt enkel door de leerkracht van dit atelier(atelier human intrest) bekeken en beoordeeld.
    Uiteraard kom ik u achteraf een dvd bezorgen met de afgemonteerde versie en eventuele rushes indien u dat wenst.

Wie interesse heeft,mag me altijd contacteren via mail:
    callebautroel@hotmail.com

Alvast erg bedankt!

groetjes

Roel

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Welke zeikerd heeft mijn post een -1 gegeven!!!!!!!!???????

Grrrrrrrrr............

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roel21 Bekijk Berichten
    Hey,

Ik ben erg geÔnteresseerd in het klaarmaken voor een apocalyps en zou hier graag ook meer over te weten willen komen.
    Het is een zeer relevant onderwerp nu en daarom moet er ook zo snel mogelijk iets over gemaakt worden.
    Ik ben een filmstudent Documentaire op 't Rits in Brussel en wil via dit medium graag een geschikt personage vinden, een ervaren doomsday prepper of iemand die zich momenteel erg fanatiek voorbereid, om een korte reportage te draaien voor een schoolopdracht.
    Het wordt zeker niet vertoond op televisie of op internet gepubliceerd, maar wordt enkel door de leerkracht van dit atelier(atelier human intrest) bekeken en beoordeeld.
    Uiteraard kom ik u achteraf een dvd bezorgen met de afgemonteerde versie en eventuele rushes indien u dat wenst.

Wie interesse heeft,mag me altijd contacteren via mail:
    callebautroel@hotmail.com

Alvast erg bedankt!

groetjes

Roel
    Hoi Roel,

Niet jokken he?

Je hebt geen enkele interesse in "het klaarmaken voor een apocalyps", je moet enkel een school opdracht doen, en "Doomsday Preppers" op Discovery vond je cool, vreemd en fascinerend tegelijkertijd...

Als jij "documentairemaker" wil worden, moet je beter je best doen. Je post hier krijgt van mij i.i.g. een onvoldoende.

Salutjes,

JB

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    De eerste student journalistiek die informeert naar de voorbereidingen van preppers voor de Apocalyps komt op de Zwarte Lijst. En je maakt jezelf volkomen belachelijk door enplein public te laten zien dat je DE MEEST ONGELOOFWAARDIGE LOOSER BENT DIE NOG TE LUI IS OM GOED VOORONDERZOEK TE DOEN. WAT MIJ BETREFT BEN JE DE EERSTE DIE HET LOODJE LEGT ALS SHTF EN WAARSCHIJNLIJK IS DAT OOK ZO WANT HET IS MIJ DUIDELIJK DAT MIJN SCHAAMLUIZEN NOG INTELLIGENTER ZIJN.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten