Pagina 43 van de 43 EersteEerste ... 33414243
Resultaten 421 tot 424 van de 424
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bxoza Bekijk Berichten
    Geachte Preppers,

Mijn naam is Brasil Xozakos en ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie met het onderwerp: End of the World and The Psychological Functions. In het kort, vraag ik me af wat voor psychologische factoren het sterkste verband heeft met in het geloven van het einde van de wereld. Dit is niet alleen heel erg interessant, maar ook zeer vernieuwend. Want men heeft hierover nauwelijks echt op verdiept, dus mijn onderwerp is zeer exploratief.

Vandaar heb ik veel deelnemers nodig van diverse doelgroepen en jullie preppers zijn ťťn ervan. Waarom? Heel simpel, jullie zijn heel erg bewust bezig in eventuele drastische veranderingen in onze huidige samenleving.

De vragenlijst is zeer anoniem, u hoeft alleen uw geslacht en leeftijd in te vullen en hieronder is het desbetreffende linkje die direct leidt naar de vragenlijst. Daarbij het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 a 15 minuten.
    https://tilburgss.co1.qualtrics.com/...mtYJsdxyM3bldj

Alvast heel erg bedankt voor uw medewerking. Heeft u een vraag over de vragenlijst? Stuur gerust een PM en ik zal ze meteen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Brasil Xozakos
    ingevuld, benieuwd naar de resultaten.

Zo, en nu ga ik weer plannen maken om de overheid omver te werpen. Die poging om Willem Alexander een nierbekken ontsteking te bezorgen was een beetje misgegaan.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2015
    [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] Dankjewel! en succes! haha

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    [MENTION=5484]Bxoza[/MENTION] zal het eindresultaat, scriptie oid ook ergens terug te lezen zijn ? Ben wel erg benieuwd naar de thesis.

Succes!
    "Tot de leeuw zijn eigen geschiedschrijver vindt, zal de jager held zijn"

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LudoSanders Bekijk Berichten
    [MENTION=5484]Bxoza[/MENTION] zal het eindresultaat, scriptie oid ook ergens terug te lezen zijn ? Ben wel erg benieuwd naar de thesis.

Succes!
    Heel erg bedankt! Jazeker! Als ik eenmaal de resultaten binnen heb, zal ik het ergens op het forum plaatsen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten