Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lifestraw voor 10 euro!!


J4ff4

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ben al een tijd opzoek naar een manier om veilig water te kunnen drinken voor een bug out. Aangezien een liter water bijna een kilo weegt en we met z'n viertjes zijn (2 kids). Is dit niet te tillen. Dus moeten we lokaal op zoek naar water het liefst wel veilig.

Naar mijn idee voldoet de lifestraw hieraan.

 

Ik heb ze gisteren bij de Lokale ANWB shop gekocht voor 10 euro, elders kun je ze niet vinden voor die prijs

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt, voor niet leden zijn ze 29,95. Voor leden 24,95. Voor deze prijzen vind je ze ook op de web-shop. Maar in de lokale shop geven ze er korting op. Waarschijnlijk omdat ze ervan af willen. Had er 4 voor 40 euro. Ik denk zo lang de voorraad strekt.

 

Ps. Ik ben geen lid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze gaan er uit, het schijnt een zomerartikel te wezen, de beste mevrouw wist niet of het volgend jaar wel weer kwam.

En inderdaad overal 10 euro.

alleen van de 3 zaken die ik heb gebeld had er nog maar 1 zaak, 1 stuks op voorraad.

ze gaan snel !

 

en je hoeft geen pasje te hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze gaan er uit, het schijnt een zomerartikel te wezen, de beste mevrouw wist niet of het volgend jaar wel weer kwam.

En inderdaad overal 10 euro.

alleen van de 3 zaken die ik heb gebeld had er nog maar 1 zaak, 1 stuks op voorraad.

ze gaan snel !

 

en je hoeft geen pasje te hebben!

 

Rent ook nu snel naar ANWB....!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, voor niet leden zijn ze 29,95. Voor leden 24,95. Voor deze prijzen vind je ze ook op de web-shop. Maar in de lokale shop geven ze er korting op. Waarschijnlijk omdat ze ervan af willen. Had er 4 voor 40 euro. Ik denk zo lang de voorraad strekt.

 

Ps. Ik ben geen lid

 

Je bent een kanjer, kudo's voor jou...heb er vier gekocht, meer waren er niet, en ook en vrij degelijke multi tool waarbij nu gratis en mini uitvoering, samen twintig euro. Prima voor in de GHB. Ik kan niet overal een Gerber in stoppen....helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al een mooie Sawyer waterfilter 0.1 maar ben toch even in Amsterdam Noord langs de ANWB gereden, en ja hoor.

Nog 2 lifestraws, nu zijn ze op daar ;)

 

En nog beter, mijn vrouw zei niet "wat heb je nu weer voor troep, je hebt toch al zo'n ding" maar inplaats daarvan "Wauw goede koop en dat voor een tientje."

 

:cool: dubbelblij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo J4ff4,

 

Dank je voor het promoten van de LifeStraw. De ANWB had nog een oud model in haar collectie en vanaf 2011 zijn de nieuwste op de markt. Deze zijn niet te vergelijken met die van de ANWB die jij nu hebt. De nieuwste hebben geen chemicaliën binnen in maar zijn wel uitstekend. Vandaar de opruimactie van de ANWB voor het oude model. Voor meer informatie zie onze website http://www.life-straw.nl wij wijzen u graag de weg, en als er vele reacties komen van de preppers site gaan wij ook een actie invoeren van LifeStraw Nederland!! Voor dit geld geen beter persoonlijke filter voor dat geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...