Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kanofiets.


Gast Heksenboot

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Dit is masterlijk maar ik mis inderdaad ruimte voor een BOB. Heb zelf een een canadese kano met 3 plekken maar die worden opgevuld met extra spullen.

 

Die extra spullen zijn toch je BOB dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk he?

 

Bedankt voor de eerste en enige reactie :D

 

Gaaf @Heksenboot!

 

Off topic: Dat was dus wat ik laatst aankaartte over het forum en waar alvast een redelijke oplossing voor is gevonden. Als je een onderwerp plaatst waar weinig op gereageerd wordt dan verdwijnt dat topic heel snel van de 4 eerste forumoverzichtsbladzijden af. Daarom had ik gevraagd om de mogelijkheid om het forum te sorteren op bijv laatste geplaatste topics ipv laatst geplaatste postings. Daarom is er nu aan de zijkant een lijst bijgekomen met de laatste nieuwe gemaakte topics, waarvoor dank @Dr.Prepper, maar dan nog als er veel nieuwe topics zijn mis je toch weer wat. Daarom hoopte ik op een sorteermogelijkheid op recentste nieuwe topics zodat je niets mist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Gaaf @Heksenboot!

 

Off topic: Dat was dus wat ik laatst aankaartte over het forum en waar alvast een redelijke oplossing voor is gevonden. Als je een onderwerp plaatst waar weinig op gereageerd wordt dan verdwijnt dat topic heel snel van de 4 eerste forumoverzichtsbladzijden af. Daarom had ik gevraagd om de mogelijkheid om het forum te sorteren op bijv laatste geplaatste topics ipv laatst geplaatste postings. Daarom is er nu aan de zijkant een lijst bijgekomen met de laatste nieuwe gemaakte topics, waarvoor dank @Dr.Prepper, maar dan nog als er veel nieuwe topics zijn mis je toch weer wat. Daarom hoopte ik op een sorteermogelijkheid op recentste nieuwe topics zodat je niets mist.

 

Okee dan :) Goeie, Oneindig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Tandem idee inderdaad. Tent erboven en afsluitbare kisten voor voorraad...

 

Welkom at the korte zinnen club :p

 

Topzwaar voor boot. Ballast beter beneden.

Dak kan vlot zijn. Daar tent op.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zeil ?

 

Niet handig op zo'n vlot. Ook moet je met een zeil met de windrichting varen en anders moeilijke manouvres uithalen (ikke is geen zeiler). Ga liever recht op mijn doel af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Niet handig op zo'n vlot. Ook moet je met een zeil met de windrichting varen en anders moeilijke manouvres uithalen (ikke is geen zeiler). Ga liever recht op mijn doel af ;)

 

Bij nader inzien. Als je toch liever recht op je doel afgaat: 2 kano's is dan beter, wendbaarder, meer mogelijkheden.

Bij fietsaandrijving heb je je handen ook vrij, of minstens 1. Handig toch.......?

En je kan er een catamaran van maken, 2 stokken en een zeil (wel een goeie).

Daar valt ook mee te zeilen (voor grote afstanden wel beter).

Maar die elektro motortjes zijn ook leuk. Accu's bij je kan handig zijn.

Ook voor de fiets-aandrijving. Trap-ondersteuning, ook weer lekker bij grotere afstanden.

Trap functie ook om accu's op te laden.

2 kano's zijn op het dak van je auto te laden, makkelijker dan 1 groot ding.

Ja, ik weet weer, waarom ik die fietskano koos :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nader inzien. Als je toch liever recht op je doel afgaat: 2 kano's is dan beter, wendbaarder, meer mogelijkheden.

Bij fietsaandrijving heb je je handen ook vrij, of minstens 1. Handig toch.......?

En je kan er een catamaran van maken, 2 stokken en een zeil (wel een goeie).

Daar valt ook mee te zeilen (voor grote afstanden wel beter).

Maar die elektro motortjes zijn ook leuk. Accu's bij je kan handig zijn.

Ook voor de fiets-aandrijving. Trap-ondersteuning, ook weer lekker bij grotere afstanden.

Trap functie ook om accu's op te laden.

2 kano's zijn op het dak van je auto te laden, makkelijker dan 1 groot ding.

Ja, ik weet weer, waarom ik die fietskano koos :)

 

En de heksenboot dan? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
En de heksenboot dan? :p

 

Dat is mijn drijvende BOL.

Mijn Sun Ship.

 

5 meter doorsnede van beton, laat die maar liggen voorlopig. :)

 

O ja, ook nog even bouwen eerst. Maar hij zit in mn kop, dus dat komt er wel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mijn drijvende BOL.

Mijn Sun Ship.

 

5 meter doorsnede van beton, laat die maar liggen voorlopig. :)

 

O ja, ook nog even bouwen eerst. Maar hij zit in mn kop, dus dat komt er wel uit.

Ben benieuwd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...