Ga naar inhoud
GENEGEERD

Koopje op Marktplaats! Land Rover 109


Communicator

Aanbevolen berichten

Te koop Landrover 109 bj 1981.

Deze Landrover dient opgeknapt te worden. Chassis en schutbord zijn in slechte staat.

Helaas ontbreekt mij de tijd en ruimte deze auto zelf te restaureren dus na ruim 10 jaar is het tijd om afscheid te nemen.

Motorisch 100%! De indenor diesel loopt altijd en is zeer betrouwbaar.

Zit tevens een goede versnellingsbak als reserve bij.

Inclusief Caranex aanbouwtent en aanhangwagen

Voorzien van een lier en de achterbak is van binnen netjes afgewerkt met kasjes en bed.

 

z.2d72b67dc005603130c7eaf5f736fd87.jpg

 

Prijs: 1800,00 !!

 

Linkje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kan het niet goed zien maar het lijkt me een serie llA,(deurhandles IN de deur,kleinere wielbouten)van voor '80 dus op nieuw kenteken,niet dat dat heel veel uit maakt; bladveren,dunnere aandrijfassen die nogal eens breken en een iets simpelere techniek.

Als je zo'n serie twee koopt; let op wielbouten,deze zijn meestal dol gedraaid en zitten er los in verder gegarandeerd rot achterste deel van het chassis of al reeds vervangen..

Leuke dingen maar wel net een tractor met een top van 85km/uur.Voordeel;onderdelen zijn niet duur maar bij een LR moet er nog al eens wat vervangen worden,voordeel is wel dat je dankzij de simpele constructie alles zelf kunt doen mits je een beetje handig bent.

Maar wat een lol ik gehad heb met zo.n oude LR;onbetaalbaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi ding maar zou voor mij geen bov zijn, reis liever lichter. (Zie het misschien verkeerd maar zou deze post niet bij marktplaats moeten?)

 

Ik vermoed dat deze hier door @The_Communicator bewust is geplaatst en denk niet dat hij zijn BOV probeert te verkopen. Hij is die auto gewoon tegen gekomen op MP en wilde ons het niet onthouden. Correct me if i'm wrong

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autoweek.nl heeft de grootste database gebruikersreviews van Nederland. Voordat je een model auto koopt raad ik een ieder aan daar eerst eens naar wat jarenlange gebruikerservaringen te kijken. Land Rovers en zeker die uit de twintigste eeuw, staan bekend als één van de meest onbetrouwbare auto's die er gemaakt werden. Niet voor niets zijn ze in Afrika en Australië en bij organisaties als de VN, een aantal decennia geleden allemaal overgestapt op Japans (voornamelijk Toyota Land Cruiser - en dat is ook de reden waarom een even zo oude tweedehands Land Cruiser drie keer duurder is dan een tweedehands Defender).
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben enkele maanden bezig mij voor te bereiden op dé dag des oordeeels maar kijk hierbij niet naar voertuigen..zoals iemand hier ook al vermelde zit je gewon met spare parts maar ook brandstof. In sommige doomsday scenarios zoals solarflares werkt geen enkele voertuig meer door de emp die alle elektrische apparatuur onbruikbaar maakt. Daarnaast valt een voertuig misschien wel te veel op als er al maanden geen rijbare meer te vinden is. Als we over andere scenarios praten en voertuigen wel gewoon nog werken wil je hier nooit van afhankelijk zijn. Mocht je een voertuig nodig hebben kan je er altijd wel een vinden. Ik denk dat je als prepper zo min mogelijk afhankelijk moet zijn van de spullen die je bezit. je kan je dus beter richten op het overleven zelf, dit in het breedste zin van het woord. Je geld kan je beter besteden aan je preppbag/ bob, trainingen op het gebied van: survival, geneeskunde en techniek...wil je toch echt iets rijbaars hebben zou ik voor een legervoertuig gaan en dan wel een die op meerdere soorten brandstof rijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

heb net een 109 ambu gekocht , als vervanger van zijspan , voordeel van ambulance is dat je gelijk een camper bij je hebt , nadeel is wel dat het ding niet echt snel is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...