Pagina 15 van de 15 EersteEerste ... 5131415
Resultaten 141 tot 148 van de 148
    Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Ik heb een Sony Xperia P en ik schrok mij om 12:00 de tyfus toen ik opeens het NL alert test bericht binnen kreeg. Kortom het werkt
    Even een persoonlijk Shit Hit The Pants momentje :P Zeker als je net boven op een ladder staat, 12 mtr boven de grond zoals ik zojuist
    Let a man never stir on his road a step without his weapons of war; for unsure is the knowing when need shall arise of a spear on the way without

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Nee dat heb ik nog niet.
    Awake from your dream and face the nightmare!!!

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Kreeg er een om 12:00 en een tweede om 12:29, werkt bij mij al jaren.
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Op het 4g netwerk van tele2 werkt het nog niet heb ik gelezen

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Ik kreeg gisteren de nl alert netjes binnen, twee keer zelfs, toevallig was ik bij de vodafone winkel voor een nieuwe sim. Toen die geplaatst was kreeg ik er weer twee binnen. Op een sony z1, 4G via vodafone.
    Mijn man heeft een samsung note 3, ook op vodafone 4G, maar die ontvangt niets. Zijn toestel zou ze gewoon moeten ontvangen. Weet iemand wat je daar aan kunt doen?

Twee weken geleden ontving ik de eerste echte NL alert ivm een grote brand in de buurt (mijn man kreeg hem dus niet). Er stond in dat je ramen en deuren moest sluiten en de lokale media volgen.
    Tot mijn verbazing was er werkelijk helemaal niets te vinden op de lokale media. Pas na ruim een half uur een piep klein berichtje dat er brand was en er info zou volgen. Na 1,5 uur kon ik nog niets vinden.
    Ik vind het wel vreemd dat je geen info kunt vinden na het ontvangen van een NL alert. Ook via de site van NL alert is er niets te vinden. Weet iemand waar je informatie kunt vinden in geval van een NL Alert?

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Hier ook de Note 3, maar dan met T-mobile 4G. Ik heb gisteren wel een nl alert testbericht ontvangen. Ik ben wel verbaasd dat je vervolgens zo weinig informatie terug vind over de melding. Misschien eens informeren bij je regionale omroep?

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik heb sinds kort een Samsung S6. Maar ik heb dit niet op dit toestel ingesteld. Of staat dat met de nieuwere toestellen standaard aan? Want ik kreeg gisteren wel de NL alert melding. Bij mijn 'oude' toestel, de S3 moest ik het zelf instellen.
    I prefer dangerous freedom over peaceful slavery.
    Si vis pacem, para bellum

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renanim Bekijk Berichten
    Ik heb sinds kort een Samsung S6. Maar ik heb dit niet op dit toestel ingesteld. Of staat dat met de nieuwere toestellen standaard aan? Want ik kreeg gisteren wel de NL alert melding. Bij mijn 'oude' toestel, de S3 moest ik het zelf instellen.
    Klopt, bij sommige staat het automatisch aan. Bij mij op de S5 stond het geloof ik ook al aan, maar dat weet ik niet meer zeker.

Vergelijkbare onderwerpen

1. 12:00 NL-Alert Heb jij het al?
    Door Communicator in forum Survival Algemeen
    Reacties: 35
    Laatste Bericht: 04-11-13, 21:38
  2. Terror alert
    Door Reut in forum Koffiecorner
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 26-09-13, 10:54
  3. NL-Alert: Heb jij het al?
    Door Kaat in forum Survival Algemeen
    Reacties: 5