Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52
    Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Beste cityprepper.

wat voor houtsoort had je in gedachten ivm het maken van je opslagkisten?

mvg de eekhoorn

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik heb al enkele berichten gelezen van preppers die hun huis verbouwen. Misschien hier enkele leuke opslag ideetjes. Het kan zijn dat ik ze al eens heb gepost maar ik zit op verschillende fora dus vergeet af en toe wel eens iets.

Naam:     opslag.jpg
Bekeken:  356
Groote:   21,4 KB
    Naam:     boekentrap.jpg
Bekeken:  315
Groote:   54,3 KB
    Naam:     trap.jpg
Bekeken:  369
Groote:   36,4 KB
    Naam:     trap2.jpg
Bekeken:  356
Groote:   52,6 KB
    Naam:     trapopslag.jpg
Bekeken:  343
Groote:   7,9 KB

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Of als je granen ed wil verstoppen dan maak je gewoon een mooie poef, :-)
    Naam:     poef.jpg
Bekeken:  315
Groote:   95,1 KB

Cardhu
    Guest
    [MENTION=799]Nature[/MENTION], leuke oplossingen!
    Vind die poef trouwens grandioos en ook nog eens relatief gemakkelijk te maken.

Survivor
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adrie Bekijk Berichten
    Vierkant kan niet luchtdicht vanwege de verschillende afstanden van het midden naar de randen en de druk die dat geeft helaas. Het enige dat luchtdicht is en vierkant dat ik ken is van tupperware, heet blokbussen en is luchtdicht vanwege het gebruik van een soort rubber randje.
    Maarja veel te klein en veel te duur.
    hee, adrie, wat dacht je van een vierkante verpakking met in het midden gewoon een ronde opening met schroefdeksel. blijven waarnemen !

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door odessa1944 Bekijk Berichten
    hee, adrie, wat dacht je van een vierkante verpakking met in het midden gewoon een ronde opening met schroefdeksel. blijven waarnemen !
    Zoals je het nu omschrijft denk ik aan een melkpak? Hoe wilje de schroefdeksel dan weer luchtdicht maken?
    We blijven positief!

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    By the way de mayo emmer bleef droog onderde douche. De frituurolie emmer ook, maar die vertrouw ik toch niet. Ik ga eenemmer vullen en ingraven. Na verloop van tijd weer uitgraven om te checken, maar duurt nog even.
    We blijven positief!

Riesie
    Guest
    http://www.frytex.nl/tips/bewaartips.php een ton aan tips en methoden om alles lang, heel lang houdbaar te houden.
    Heb ooit zelf eens eieren van 8 maanden oud gegeten, niets mis mee.
    Waren alleen maar donker opgeslagen, en de schaal was met olijfolie behandeld.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jun 2013
    na mijn voorstelrondje vandaag mbt je vraag: de man heet .... en maakt dit product: google hermetic carrier system, gemaakt in Wšchtersbach-Wittgenborn Deutschland,
    is groen, bearproef (bestand tegen van alles o.a. -45 t/m +80 graden), 3.5 kg. leeggewicht, vierkant, 65 liter inhoud, water en lucht dichte schroefdeksel, 570 mm h, 360 mm b, 330 mm d, Draagbaar met heupdraagsysteem, grootste voordeel? draagbar, plaatssparend, grootste nadeel? ik denk de prijs (made to order)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kajakker Bekijk Berichten
    na mijn voorstelrondje vandaag mbt je vraag: de man heet .... en maakt dit product: google hermetic carrier system, gemaakt in Wšchtersbach-Wittgenborn Deutschland,
    is groen, bearproef (bestand tegen van alles o.a. -45 t/m +80 graden), 3.5 kg. leeggewicht, vierkant, 65 liter inhoud, water en lucht dichte schroefdeksel, 570 mm h, 360 mm b, 330 mm d, Draagbaar met heupdraagsysteem, grootste voordeel? draagbar, plaatssparend, grootste nadeel? ik denk de prijs (made to order)
    Bedoel je dit?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten