Ga naar inhoud
GENEGEERD

Moraal boosten


medan

Aanbevolen berichten

wie van jullie heeft hier rekening gehouden met de aanschaf van je preps of wat je al in huis had..

maakt eigenlijk niet uit wat het is, ik ben gewoon benieuwt wat jullie hier op verzonnen hebben.

 

ik zelf heb wat simpele dingetjes aangeschaft zoals kleine zakjes met chocolade poeder,mond harmonica,drop en tandpasta en tanden borstels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hard snoep (lollies en zuurtjes). Blijven jaren na THT goed en zijn een bijzonder fijne comfort food

Koffie, thee en ranja (vooral ivm gezuiverd water)

gedroogd fruit (gemakkelijk zelf te maken met een droogmachine). Luchtdicht verpakt blijft dat jaren goed.

Veel kruiden en specerijen om de gerechten wat mee op te vrolijken

 

En natuurlijk een aantal lekkere single malts ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ranja had ik nog niet aangedacht maar is niet zolang houdbaar (niet dat ik het zeker weet, er gaat hier een fles ranja per week door)

maar ik weet dat je in amerika poeder kan kopen voor in je water (fruitsmaken enz) weet iemand als dat ook in nederland verkrijgbaar is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zelf perfect vind zijn die zakjes van isostar....prima smaak en nog isotoon ook.makkelijk op te slaan en ze nemen in je backpack ook geen ruimte in.Voor in je BOL is t ook in grote Emmers ..weet alleen niet hoe t met de houdbaarheid zit(maar k denk dat t wel n tijdje goed blijft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ranja die wij drinken komt gewoon van de Lidl en is ca. 3 jaar houdbaar. Tegen die tijd is het wel op :)

Poeder is wel wat gemakkelijker op te slaan en mee te nemen in je BOB.

 

Oh, daar dacht ik trouwens net aan: WC papier.

Dat hamsteren wij ook. Is ook wel erg prettig om veel van op voorraad te hebben. (Overigens schijnbaar ook een zeer gewild ruilmiddel in een SHTF situatie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...