Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik denk dat je je boot wel zult bereiken. Ik snap de kist niet als je boot maar op 15 minuten is, maar dat zal wel aan mij liggen.
    Grote vraag is wat je daarna met je boot gaat doen
    Uit de top van de toren komt de stem van de klok die nu streng met z'n klepel slaat.
    En ook onze koekoek doet z'n kop om de deur en moppert: "Het is veel te laat!"

Heksenboot
    Guest
    Een van de beste BOV/BOL die er is, zo'n boot. Lag hij maar in je tuin, dan zou het makkelijker zijn. Woonde je er maar op, dan zou het ideaal zijn.

Veel goede comments waar je wat aan hebt. Daar heb ik weinig aan toe te voegen.

Op een rijtje:

Bewaar alles op de boot en in je auto. (Maak maar een inbraak-proof geheime kist op de boot ergens).

Zorg voor een bootje/varend vervoer naar je boot. (Varende aanhanger/dak-kist/opblaasding/Amfi-Niva?)

Bijlage 1827

Verzin een anker-systeem voor je boot, die loslaat bij hoog water. (Paal met schuif-lus, zoals drijvende woningen?)

Bijlage 1828

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Iedereen bedankt voor de reacties.
    Even voor de duidelijkheid: de uitrusting boot staat los van de auto. Watervoorziening aan boord gaat met een watermaker. De losse filters die ik iin de auto heb zijn van het bekende Katadyn-type. De vaste aan boord: (voorbeeld) http://www.robwink.nl/index.php.

Ik ga eens uitkijken op marktplaats voor een roofrail en een zeekayak voor op de niva.

Ik zal ook eens nadenken over een defcon systeem. Als er een grotere dreiging is op problemen kan ik er voor kiezen om wel met uirusting rond te rijden.

Forum Rechten