Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30
    Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012

[Review] Edelmetalen kopen bij The Silver Mountain

Beste iedereen,

Met hartelijke dank aan Mr. Gold heb ik een aankoop van bedrijf The Silver Mountain mogen reviewen.
    Ik zit al meer dan 10 jaar in het "wereldje" en heb negatieve en positieve ervaringen gehad.
    Zelf zeg en schrijf ik wat ik denk dus een gevaarlijke keuze om mij deze review te laten doen.
    Nu zijn jullie natuurlijk erg nieuwsgierig geworden over hoe het is afgelopen.

The Silver Mountain

Wat zeggen zij zelf:

Zilver en goud tegen een eerlijke prijs kopen

In de webshop van The Silver Mountain kunt u terecht voor de aankoop van zilver en goud. Wij verhandelen zilveren en gouden beleggingsmunten zoals de Maple Leaf en de Philharmoniker munten. Daarnaast verkopen we goudbaren en zilverbaren van erkende edelmetaal producenten in diverse gewichten.

De prijzen op de website worden elke vijf minuten automatisch aangepast aan de hand van de huidige zilver- en goudprijs. Wij werken met staffels, bij grotere afnames zilver en goud krijgt u daardoor een lagere stukprijs. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Door de ervaringen die ik heb gehad uit het verleden blijken veel webshops niet waar te maken met wat zij zelf beweren.
    Levertijden worden vaak schromelijk overdreven.
    Dit was dus een punt waar ik erg op heb gelet.

Wat heb ik besteld?

Ik heb drie zilveren munten besteld a 1 troy ounce per stuk.
    Wel heb ik gekozen voor munten die volgens de site op voorraad waren.
    Nogmaals, vaak zeggen bedrijven het is op voorraad en dan nog moet je weken wachten op je munten cq baren.

Ik heb ze op een vrijdag besteld, laat op de dag.
    Het bedrijf was dus al gesloten en dus moet je er van uit gaan dat ze de werkweek erna eens naar je bestelling gaan kijken.
    De eerstvolgende maandag kreeg ik tegen de middag al een mooie mail dat de bestelling in behandeling was genomen!
    Een uurtje later kreeg ik een mail dat de bestelling al was verstuurd!!!

Bij andere aanbieders heb ik nog nooit zo'n snelle reactie gehad.
    Zo achterdochtig als ik ben nam ik de mails dan ook met een korrel zout.
    Op de dinsdag in de middag kreeg ik een e-mail op het werk dat UPS voor de deur had gestaan en mijn bestelling niet kon afleveren.
    Ook stond er netjes bij dat zij het pakketje niet bij buren af wilden geven.
    Hulde voor UPS en The Silver Mountain!
    The Silver Mountain heeft dus een perfecte bezorgdienst gekozen voor afleveringen.
    Ik heb menigmaal pakketjes met een hoge waarde uit mijn brievenbus moeten vissen die dus aan de weg staat, bij buren moeten ophalen of zelfs van de stoep op moeten rapen!

En toen?

UPS bleef volhoudend langskomen en aan het einde van de week had ik het pakket binnen.
    Ik heb mij ingehouden en het pakket ligt nu voor mij op de tafel.
    Jullie kijken dus eigenlijk een soort van real lief mee

De doos

Hier dan even hoe hij voor me staat, misschien zit er wel helemaal niets in...

Naam:     image.jpg
Bekeken:  2286
Groote:   191,0 KB

als de doos op is tref ik aan

Een hoop schuimpjes, maar die heb ik niet besteld!
    O, wacht eens even...

Bekeken:  2226
Groote:   193,1 KB

En wat treffen we in de envelop naast een rekening aan?

Ja hoor, daar zijn ze!
    Alle drie in de welbekende air tight capsules.

Bekeken:  2366
Groote:   193,9 KB

Wat vind ik nu precies van The Silver Mountain?

Ik kan met recht zeggen dat deze bestelling voor 100% naar tevredenheid is verlopen.
    Supersnel verzonden, perfect verpakt zowel doos als de munten zelf en fijn dat wat ze beweren ook kunnen waarmaken.
    Na al die jaren aankopen te hebben gedaan zal ik zonder blikken of blozen anderen The Silver Mountain met een warm hart kunnen aanraden.
    Vergeet ook niet dat The Silver Mountain een site sponsor is en zodoende ons prepperforum ook op de been houden.

Preppers, jullie weten wat je te doen staat!

Mogelijk dat Mr. Gold weer eens een leuke actie kan opzetten zodat aankopen doen nog leuker en voordeliger kan worden.

Met vriendelijke groet,

Greener
    Laatst gewijzigd door Admin; 13-11-16 om 22:27.
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Ghost
    Guest
    Mooie review, was al van plan om daar ook te gaan kopen en nu dus helemaal.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Aardige vent ook, heb jaren terug bij hem gekocht, kon je toen nog ophalen bij hem thuis
    Koffie gehad van zijn moeder, echt leuk, had nu ook niet anders verwacht

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2012

ik, en mijn broer, mijn neef, hebben er ook meerdere keren gekocht, zilveren maples en philarmonikers
    en gouden maples (die kwamen toen via een heel vaag belgisch adres binnen met een envelop helemaal volgeplakt met postzegels)

tis niet de goedkoopste en ook niet de duurste maar verder prima service, geen gezeik, ook geen valse munten voor zover ik kan testen

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik onderschrijf de positieve ervaringen van Greener volledig.
    Heb in de afgelopen jaren meermaals zaken met ze(hem) gedaan, zowel voor aankopen als verkopen, en ben dik tevreden over hun werkwijze. Alleen de parkeersituatie op de huidige lokatie is niet helemaal ideaal, maar het gevolgde protocol is daarentegen weer klasse.
    Uit de top van de toren komt de stem van de klok die nu streng met z'n klepel slaat.
    En ook onze koekoek doet z'n kop om de deur en moppert: "Het is veel te laat!"

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Wat ik nog wil toevoegen aan het leveren van goud en zilver. UPS heeft na 1 maal een mislukte levering ook een afhaalsysteem die naar mijn mening vlekkeloos werkt. Je kan op hun site aangeven dat je het wil ophalen bij de lokale UPS klantencenter waarbij je kan aangeven dat er een paspoort getoond dient te worden. De UPS zal dan bij het afhalen altijd om legitimatie vragen.

Dit is uiteraard handig voor de mensen die niet 24/7 thuis zitten te wachten op hun pakketje of gehinderd zijn door sneeuw (zoals vandaag).
    Jim Rogers on Obama and Romney:

It's worse than clueless, Marc (Faber), because they think they know what they're doing and so they are dangerous! If they were just clueless and looked out the window all day, we wouldn't have a problem. But they think, they have the solutions and their solutions unfortunately are making the situation worse.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Waar ergens scoort TSM qua prijzen als je e.e.a. vergelijkt op gold.de?
    Ik weet dat zilver lastig is gezien de BTW...

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    The Silver Mountain scoort gewoon goed als je kleine aantallen aan wilt schaffen.
    Vooral als Mr. Gold weer een leuke gratis verzending actie kan regelen.
    Voor grote aantallen is Duitsland goedkoper MAAR je kan TSM altijd mailen en de ervaring leerd dat je dan altijd korting krijgt.

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    De zilverprijs is onder de 30$ gekomen: https://www.thesilvermountain.nl/nl/...r-de-30-dollar

Ze hebben bij Silver Mountain nu ook een actie lopen dat als je voor 2500e aan zilver bij ze koop je 30e aan korting krijgt.
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ofwel een leuke zilveren ounce munt, zo ongeveer.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten