Ga naar inhoud
GENEGEERD

Trainen op locatie???


Gast ancestral-viking

Aanbevolen berichten

Gast ancestral-viking

hallo mensen ik heb een vraagje ...

stel je voor je bent je b.o.b aan het opbouwen en je hebt ook een handboek (s.a.s) aangeschaft.

nu wil je bepaalde dingen dus wel kunnen oefenen (opbouwen lean too,shelter en vuur maken etc)

nu vraag ik mij af mag je gewoon in het openbare bos een vuurtje maken om je firesteel te tetsten etc???

en de wetten met betrekking op kamepren etc. een kennis van mij heeft een bon te pakken gehad omdat hij dus

een tentje had opgezet en een kampvuurtje had aangelegd .

 

wie kan mij vertellen waar dit wel en waar dit niet mag???:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe wat je naam eer aan, in Sweden mag je wild kamperen en vuur maken.Er zijn een paar plek in Nederland waar je mag kamperen in het bos ,kijk bij bos beheer, open vuur mag bijna nooit.Je kun veel een klein rocket stove of zo iets gebruik. Je kun trouwens prima in je tuin oefenen met vuur starten.

Ook als je wil lopen met je bob kun je ieder wandeling volgens.Oefen alles los van elkaar deze winter en ga in april een week op vankantie na een land waar je alles samen kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

okee :) thanks voor de reacties :)

en ja inderdaad ik ga hopelijk volgend jaar september 3 weken backpacken in finland en zal daar ook de nodige b.o.b hike,s gaan maken

om mijn spieren te trainen en veel te oefenen met het maken van vuur met een vuur boog en swedish log fire,s etc

@wodan bedankt voor de link ga ik eens goed doorlezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug van een mooie lokatie. Ik ga het hele jaar door de natuur in en train mijn kennis. Dit moet je blijven doen zoals,

water zuiveren,vuur maken, bivak bouwen,enz.

Mooi is dat je dit kunt overal kunt oefenen in Nederland.Loofbomen,Naaldbomen.Open gebieden zoals heide en duinen. En als je in gebieden komt waar er geen mensen zijn en komen, dan kan je veel doen op het gebied van 'survival'.

Paalkamperen is een legale manier van kamperen en buiten het seizoen is het erg rustig en kun je je skills beoefenen en bijhouden.

Met kleine stappen kom je er wel.

Kijk even op paalkamperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...