Ga naar inhoud
GENEGEERD

Medisch verbandkoffer/hulpkoffer


Sfinx

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn tip, pak het meteen groot aan.

Ben nu al eigenlijk al maanden continue aan het verbeteren en uitbreiden.

Van een tonnetje naar tonnetjes en van een ehbo setje naar de ehbo bak en nu bakken.

Ik denk dat ik veel zou besparen als ik het meteen groot had aangepakt.

Heb een gezin dus wil niet bezuinigen op medische artikelen, en geloof me het gaat enorm snel als je verder kijkt dan de pleisters en een verbandje.

Medicijnen, kunnen hechten, ontsmetten, verdoven, de boeken enz enz.

Tel maar na als je uitgaat ven een lekker etterende wond die je dagelijks opnieuw wilt verbinden hoe snel het met je spullen gaat.

En reken er maar nietvop dat je dit straks nog ergens op een normale manier kunt krijgen!

 

Ik draai het wel eens om, wat zou iemand mij moeten bieden na tshtf voordat ik mijn medische spullen zou verkopen?

Wat is een antibiotica kuur mij waard als mijn dochter dood lijkt te gaan aan een domme infectie?

Dus voor hoeveel zou ik die paar kuren die ik heb van de hand doen?

Juist voor geen GOUD!

 

Prep ze,

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met Kans. Ik heb zelf al gezocht in de drogisterijen, maar vind alleen de 20x30cm huis, tuin en keuken verbanddozen. Ik wil er een die je ziet bij bedrijven, ongeveer 40x60cm met veel vakken en plekken om daadwerkelijk wat in te kunnen stoppen. Ik heb laatst in mijn omgeving iemand gezien met een ernstige ontsteking die vertelde mij dat er wel 6m aan pleisters doorheen gingen en veel ontsmettingsmiddelen etc.

 

Overigens ga ik eens in mijn omgeving kijken voor een uitgebreide ehbo cursus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter
Ik zoek nog een losse koffer zonderi nhoud voor mijn A vulling

 

Misschien eens in maasbracht gaan kijken , bij de dump daar . Heb er ook al vanalles weggehaald .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek nog een losse koffer zonderi nhoud voor mijn A vulling

 

Kijk eens op (web)shops die oude legerstock verkopen. ik heb er zelf een tijdje geleden een zeer stevige metalen kist gekocht, ijzersterk met metalen sluitingen, 80 x 50 x 30 cm. en door een oversluitend deksel volledig waterdicht voor 50 euro. Daar kan je heel veel spullen veilig in kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, een vriend van mij heeft een groothandel in medische apparatuur. Is er misschien belangstelling dat er een koffer wordt samengesteld waarin diverse middelen zitten.

 

Ik heb ook wel interesse om inderdaad in 1 klap "klaar" te zijn voor verbandmiddelen e.d. Als hij een mooi aanbod heeft houd ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral geintereseerd in spullen die je bij de gewone drogist/ apotheek niet kan krijgen, hechtsets, scalpels, antibiotica, injectienaalden en spuiten etc etc. De gewone rommel kun je overal inslaan, zelfs bij de action.

 

Dit zou idd de aanvulling zijn die mijn aandacht ook trekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...