Ga naar inhoud
GENEGEERD

Inmaken van eten


Niless

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Pretletter
Allen,

Ik zag op Doomsday Preppers een vrouw, van wie 1 van haar favoriete bezigheden koken was, heel veel eten inmaken en in potten bewaren die voor zeer lange tijd houdbaar waren.

Weet iemand HOE ze dat doet en waar in daar informatie over kan vinden......

 

Dat deed ze zoals hier beschreven (engels) http://www.gopresto.com/recipes/canning/meat.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ouderwets wil inmaken (met een ketel en glazen) dan raad ik je aan om het weck-inmaak boek te kopen.

Bv via Marktplaats

 

Hierin staat alles wat je maar wilt weten over inmaken, de recepten, de werkwijzen en een complete uitleg over de manier waarom je met deze beproefde methode je voedsel veilig kunt conserveren.

 

Daarnaast staan er hier op het forum diverse draadjes over wecken en inmaken. Soms een beetje verstopt in een ander draadje, maar zeker te vinden.

Mocht je een specifieke vraag hebben, dan kun je me altijd een PM sturen.

Wellicht kan ik je helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...