Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een tractor


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Yeaaaaa, ik heb gister een tractor gekocht.Een moi new holland ts100a, hij heef 85 hp en voor de mannen onder jullie,hij is blauw.

Ga naar new jersey om in de container te worden geladen en mijn 2 wind molen zijn ook binnen.

Nu nog een goede solar systhem en veel van mijn grote inkoop zijn klaar. Oh ja, ik ben ook bezig met zon grote slinger wasmachine uit 1935 ,een maytag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

leuk beestje! en rond de € 20.000,-, ik heb er ook eens een gezien, bijna gekocht, het is bij mij uiteindelijk een Same Explorer II met "chargeur" geworden.

 

Deze had voor dezelfde prijs 95PK.

Same is rood, mijn lievelingskleur ;) Dat gaf natuurlijk de doorslag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk beestje! en rond de € 20.000,-, ik heb er ook eens een gezien, bijna gekocht, het is bij mij uiteindelijk een Same Explorer II met "chargeur" geworden.

 

Deze had voor dezelfde prijs 95PK.

Same is rood, mijn lievelingskleur ;) Dat gaf natuurlijk de doorslag :D

 

Deze voor 15750 op een online auction waar ik al erdeer Jeep heb gekocht.Dollars trouwens,als je eigenaar ben van een voertuig langer dan 6 manden maag je ze gratis invoeren.Dus ik koop alles 2 de hands in the US en dan voer ik mijn hele container in als ik mij inchrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mrsjones zekers geen verkeerde aankoop, maar waarom niet een trekker in nederland gekocht? voor een paar duizend euro kun je een goede fendt vinden.

 

btw.. leer dit ook even uit je hoofd :p

 

hey Nvd,het is lekker op de trekker, dit is een soort boer zoekt vrouw.

Ik heb een zeecontainer gekocht en in NJ bij familie op de terrein ,ik vul hem met al mijn aankoop en voer dat hele ding in een keer in.Om apart een tractor uit Nederland te halen lijkt mij moeilijk ook van onderdeel betreef zij wij meer gericht op de US.Maar een paar duizend voor een tractor lijk mij goedkoop.

Mischien is de tijd rijp voor de mannen prepper koor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mrsjones o ik dacht dat je in nederland woonde, mijn fout :p

ja paar duizend voor een trekker is ook goedkoop,

heb voor jaren terug samen met mijn broer een fendt 307 LSA gekocht voor 6000,-

ideaal ding om wat mee bij te beunen rond oogsttijd of met strooidiensten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mrsjones o ik dacht dat je in nederland woonde, mijn fout :p

ja paar duizend voor een trekker is ook goedkoop,

heb voor jaren terug samen met mijn broer een fendt 307 LSA gekocht voor 6000,-

ideaal ding om wat mee bij te beunen rond oogsttijd of met strooidiensten.

 

ik woon nu in Nl, deze zomer ga wij terug na Domenica,daar hebben wij een oude plantage.De meste spullen zijn veel goedkooper in US.Als wij ons inschrijven kan ik de container met mij eigen gebruikte goederen invoeren ,verschil 45% invoer recht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gefeliciteerd @Mrsjones met je aankopen. Gaaf hoor een tractor. Onmisbaar.

 

Hoe is het met je container afgelopen die in Sandy onder water was komen te staan? Is de schade meegevallen?

 

En een tractor en een jeep, jij komt niet meer vast in de blubber te zitten!

 

Ga je de hele container in 1 keer naar Nederland laten verschepen? Wanneer ga je ®emigreren dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...